Зробила ось такий конверт: у великий конверт кладеться поменше, у нього ще менше і тд. У поседний конвертик кладеться лист (я зробила червоний конверт, щоб було легше знайти і в нього вклала сердечко з написом). Напис в листі зазначалося: "Так і мені довелося перебрати багато, перш ніж знайти тебе!". У всі конвертики кладемо всякі рвані шматочки рекламних проспектів і шматочки журналу. Виходить він відкриває один конверт і серед всякого зайвого знаходить інший конверт і так далі)
Paper-Art від Юлії Бродської: трохи квілінгу в рекламі
Соціальна реклама від всесвітнього фонду дикої природи (WWF)
Збережемо природу такою, якою вона є.
Чим довше дивишся на картинку, тим більше звірів бачиш. А що ти знайшов?
Соціальна реклама від всесвітнього фонду дикої природи (WWF)
Збережемо природу такою, якою вона є.
Чим довше дивишся на картинку, тим більше звірів бачиш. А що ти знайшов?
Збережемо природу такою, якою вона є.
Чим довше дивишся на картинку, тим більше звірів бачиш. А що ти знайшов?
Реклама книгарні - портал.
Дуже мила реклама собачого корму
Креатиная реклама морозива.
Реклама пасти «Mondo Pasta»
Рекламний арт-директор Supparat Thepparat
Суппарат Теппарат (Supparat Thepparat) - молодий талановитий арт-директор. Працює у сфері реклами. Живе Бангкоку. Бере участь у створенні рекламних кампаній для Nissan, Canon, WWF, Batelco і т. д.
Немає коментарів:
Дописати коментар