субота, 30 серпня 2014 р.

Скляна куля своїми руками

Скляна куля своїми руками






Модний кейп своїми руками

Модний кейп своїми рукамиТкань. Я використовувала кашемір-2, 5 м
Модний кейп своїми рукамиТкань. Я використовувала кашемір-2, 5 м
Тканина. Я використовувала кашемір-2, 5 м
Можна використовувати будь-яку пальтовую тканина.
Само собою нитки, ножиці, крейда, сантиметрова стрічка і т. д.
1.Викрійка.
Модний кейп своїми рукамиТкань. Я використовувала кашемір-2, 5 м
Необхідно прокласти стабілізуючу строчку по горловині центральних частин переду і спинки.
Складаємо, потім сточуємо центральні і бічні частини, залишаємо не стачанными ділянки(8 см), на відстані 37 см від плечового шва.
Модний кейп своїми рукамиТкань. Я використовувала кашемір-2, 5 м
Разутюживаем шви. З лицьового боку застрачиваем припуски відкритих ділянок, приблизно шириною 1-1, 2 див
Сточуємо частини переду та спинку по плечових зрізах, поєднуючи шви.
Модний кейп своїми рукамиТкань. Я використовувала кашемір-2, 5 м
Переходимо до коміра. Необхідно продублювати нижній комір. Скласти верхній і нижній комір лицьовими сторонами всередину, сколоти, обшиті з 3 - х сторін. Зрізати припуски шва, для того, щоб зручно було вивернути комір.
Модний кейп своїми рукамиТкань. Я використовувала кашемір-2, 5 м
Вивертаємо комір. Необхідно пропрасувати, потім прокласти оздоблювальну строчку приблизно 1, 3-1, 5 см від краю.
Вколюємо і вметываем комір в горловину виробу.
Модний кейп своїми рукамиТкань. Я використовувала кашемір-2, 5 м
Сколоти і обробити обтачным швом зрізи горловини і бортів.
Модний кейп своїми рукамиТкань. Я використовувала кашемір-2, 5 м
Вивертаємо подборта і обтачку. Потім зафіксуємо з виробом за допомогою клейової павутинки.
Проутюживаем, заутюживая на виворітну сторону припуск на підгин низу виробу. Обробляємо нижній зріз вироби. Прокладыв. декоратив. рядок по бортах вироби.
Модний кейп своїми рукамиТкань. Я використовувала кашемір-2, 5 м
Модний кейп своїми рукамиТкань. Я використовувала кашемір-2, 5 м





Шторки з намистин своїми руками

Шторки з намистин своїми руками
Шторки з намистин своїми руками
Шторки з намистин своїми руками
Шторки з намистин своїми руками
Шторки з намистин своїми руками
Шторки з намистин своїми руками







Коробочка для чаю своїми руками

Коробочка для чаю своїми руками
Коробочка для чаю своїми руками
Коробочка для чаю своїми руками
Коробочка для чаю своїми руками
Коробочка для чаю своїми руками
Коробочка для чаю своїми руками
Коробочка для чаю своїми руками
Коробочка для чаю своїми руками
Коробочка для чаю своїми руками


Немає коментарів:

Дописати коментар