неділя, 31 серпня 2014 р.

Майстер-клас "Лілія кучерява"

Майстер-клас "Лілія кучерява"



Автор: Сніжана
Майстер-клас
Майстер-клас
Майстер-клас
Майстер-клас
Майстер-клас
Майстер-клас
Майстер-клас
Майстер-клас
Майстер-клас






Майстер-клас по тарілці "Прогулянка"

Майстер-клас по тарілці
Майстер-клас по тарілці
Майстер-клас по тарілці
Майстер-клас по тарілці
Майстер-клас по тарілці
Майстер-клас по тарілці
Майстер-клас по тарілці
Майстер-клас по тарілці
Майстер-клас по тарілці








Майстер-клас друку на тканині



Нам знадобиться: однотонна тканина, папір, клей-олівець, акриловий лак, кисті, файл (для паперів), синтепон, нитка і голка, ну і звичайно притер)

Від автора:
1) Клеїмо нашу тканину на аркуш А4. Я клей наносять на саму папір по контуру клаптика. Щільно притискаємо тканина на папері! Це важливо! Наш малюнок повинен надрукуватися без складок, так і принтер пошкодуйте)

2) Вибираємо потрібний нам фрагмент.

3) Друкуємо...

4) "Отдираем" нашу тканину. Нижче на фотографії показана виворітна сторона нашого майбутнього виробу. Слідів клей майже не залишив) У мене лазерний принтер і тонер на виворітну сторону не пропечатался)

5) Беремо лак (у мене акриловий для декупажу) і розвести невеликою кількістю води. Ретельно розмішуємо. Беремо файл для паперів, зверху на файл нашу тканюшку малюнком вниз (!!!!). Це важливо!!! Інакше розмажемо весь малюнок. І акуратно наносимо наш розведений лак на тканину. Якщо нанести лак не розбавляючи, то наш Лев буде "дерев'яним". На фотографії видно сліди від лаку.
Далі сушимо. І тут була моя помилка. Я сушила на батареї. Від чого у Лева з'явилися смуги))) Вийшов Лев у клітці. З іншим малюнком я б вже переробила)) А тут не стала. Моя рекомендація - сушити в підвішеному вигляді (як варіант на білизняний мотузці)!!!
Після того як лак висох - я випрала Лева) Зображення стало не таким чітким, але воно не змилися!

6) Оформляємо нашу роботу. Я набивала синтепоном і декорувала пензликами. Робота готова!
Майстер-клас друку на тканині
Майстер-клас друку на тканині
Майстер-клас друку на тканині
Майстер-клас друку на тканині
Майстер-клас друку на тканині
Майстер-клас друку на тканині









Майстер-клас друку на тканині
Нам знадобиться: однотонна тканина, папір, клей-олівець, акриловий лак, кисті, файл (для паперів), синтепон, нитка і голка, ну і звичайно притер) 1) Клеїмо нашу тканину на аркуш А4. Я клей..





Немає коментарів:

Дописати коментар