неділя, 31 серпня 2014 р.

Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.

Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.

Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.
Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.
Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.
Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.
Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.
Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.
Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.
Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.
Іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю зайця.









М'які іграшки з шкарпеток. Майстер-клас по шиттю
Простенький урок по шиттю самостійно м'яких іграшок із звичайних шкарпеток









Ірис. Майстер-класу з розпису фарфору. Частина 2.



Художник і дизайнер: Анна Євсюкова.

7. Щоб отримати відтінок, якого немає в наших фарбах, ми змішуємо два (або більше) кольору.
8. Завершуючи перший предобжиговый етап, нанесемо колір в намічених місцях. Акуратно, намагаючись, щоб не розтікся вже прокладений контур. Знову ж, перевіримо спочатку, чи так, як нам треба лягати фарба.
9. Зайве стираємо, з допомогою палички і ватки, змоченим у скипидарі. Надаємо малюнку більш акуратний вигляд. Стираємо наші проби по краях тарілки, сліди від пальців, які утворилися в процесі роботи непотрібні розлучення з лицьової і задньої частини тарілки, - інакше після випалу вся ця непотрібна грязь може залишитися на тарілці і вже не змиється. Перший етап закінчений. Тарілку ставимо в випал на 800 градусів.
10. Після випалу ми можемо продовжити роботу, не боячись зіпсувати вже нанесений малюнок. Розводимо рідку охру, додаємо побільше олії, і з допомогою спонжа рівномірно наносимо на тарілку, поступово зводячи колір на немає.
11. Там, де нам цей колір не потрібен, ми стираємо фарбу.
12. Тепер розводимо потрібні фарби дуже рідко,
з великим додаванням олії, і заливаємо кольором те, що залишилося.
13. Ставимо в піч на випал.
14. Готово!







Ірис. Майстер-класу з розпису фарфору. Частина 1.



Художник і дизайнер: Анна Євсюкова.

Частина 2: vk.com/wall-31805219_13099

І так, у нас є ескіз в Молескіні, в масштабі 1:1. Приступаємо до роботи.
1. Для роботи нам знадобляться:
-живичний скипидар і скипидарні олія (для розведення фарб),
-ватні палички (можна зубочистки і вату), пензлі (мої, як бачите, вже бувалі),
-пір'я, мастихін, надглазурные фарби, ганчірочка, спонжи, вата, маркер, м'який олівець,
-калька, скотч, скло для палітри, порцелянова тарілка діаметром 20 див, звичайно ж,
-ескіз в Молескіні 1:1,
і ще (чого немає на фото):
-який-небудь тонкий, гострий предмет
-і допоміжна підтримка для рук (дощечка на ніжках).
2. Переводимо ескізу на кальку, без особливих подробиць, тільки основні лінії включаючи окружність. Потім кладемо кальку лицьовою стороною вниз на що-небудь м'яке (ганчірочку, наприклад) і робимо проколи по контурах (на фото кінцевий результат).
3. Вирізаємо те, що на кальці по колу, у вільних просторах між зображенням, по краях, робимо надрізи (як би виточки). Це потрібно для того, щоб калька краще лягла в тарілку. Кладемо кальку в тарілку лицьовою стороною вгору, намагаємося, щоб вона лягла по формі, і приклеюємо невеликими шматочками скотча, не зачіпаючи малюнок. Якщо із зворотного боку тарілки є отвори, щоб повісити її на стіну, тоді вирівнюємо в процесі кальку з цих отворів, щоб надалі малюнок не вийшов догори ногами або навскоси.
4. Проводимо маркером по лініях, злегка натискаючи.
5. Знімаємо кальку, отримуємо перекладене зображення. Далі можна олівцем намалювати інші лінії. Але я цього робити не буду, т. к. намалюю все відразу пером. Якщо якась лінія піде не так, її можна стерти за допомогою скипидару, і намалювати нову. І ще: в процесі роботи, можливо, мені захочеться щось змінити, зробити не так, як на ескізі, - це цілком допустимо, коли робота творча.
6. Промальовуємо пером контур. Фарба повинна бути заздалегідь приготована. Для цього ми беремо порошок потрібного кольору, в невеликій кількості, додаємо туди скипидар, скипидарні масло на кінчику мастихіни, і перетираємо до однорідної маси. Для розпису пером робимо її порідко. Потім набираємо фарбу на перо і пробуємо спочатку, наприклад, по краях тарілки помалювати лінії, - щоб подивитися, чи добре фарба проходить через перо, виходить чи потрібна лінія. Якщо щось не влаштовує, то треба або зробити фарбу рідкіше, або навпаки погустіше, а може, масла занадто багато або, навпаки, занадто мало, або фарба погано перетертої...


Немає коментарів:

Дописати коментар