четвер, 27 лютого 2014 р.

Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг.

Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг.

Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг.
Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг.
Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг.
Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг.
Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг.
Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг.
Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг.
Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг.









Сережки з полімерної глини на літо. Рятувальний круг. Майстер клас з покроковими фото
З чим асоціюється рятувальний круг? Ну, звичайно ж, з морем, пляжем, сонцем. Полімерна глина ідеальний помічник в створенні аксесуарів і біжутерії будь-якої складності і тематики...









Сережки з пір'я.



Знадобиться:
1. пір'я.
2. шапочки для намистин.
3. швензи.
4. піни або ще їх називають штифти.
5. намистинки.
6. пасатижі і круглогубці
Сережки з пір'я.
Сережки з пір'я.
Сережки з пір'я.
Сережки з пір'я.
Сережки з пір'я.
Сережки з пір'я.
Сережки з пір'я.
Сережки з пір'я.







Сережки з полімерної глини. Метелики.



Матеріали, які нам знадобляться для виготовлення сережок:
- Полімерна глина чорного, коричневого, блакитного, рожевого, білого кольору;
- Лак для полімерної глини;

Інструменти, які нам знадобляться:
- Лезо або канцелярський ніж;
- Скалка або паст-машина;
- Голка або зубочистка.
Сережки з полімерної глини. Метелики.
Сережки з полімерної глини. Метелики.
Сережки з полімерної глини. Метелики.
Сережки з полімерної глини. Метелики.
Сережки з полімерної глини. Метелики.
Сережки з полімерної глини. Метелики.
Сережки з полімерної глини. Метелики.
Сережки з полімерної глини. Метелики.









Сережки з полімерної глини. Метелики. Майстер клас з покроковими фото
Тендітні, легкі, невагомі, ніжні і привабливі - мабуть, так можна охарактеризувати метеликів. Будь-який аксесуар або біжутерія з цими милими комахами буде справді літніми і романтичними..





Немає коментарів:

Дописати коментар