середа, 26 лютого 2014 р.

Цифри на День Народження або річницю.

Цифри на День Народження або річницю.


Розрізати гофробумагу і наклеїти послідовно один на одного. Знизу вгору. Можна на стіну, а можна на шаблон з картону.






Напишіть своїй половинці трактат на тему "Чому я думаю, що ти міг/могла б керувати світом".



Романтична ідея.
P. s. Овнам і Козерогам точно сподобається)







Ось і сьогодні Їжачок сказав Ведмежаті:


- Як все-таки добре, що ми один в одного є!
Ведмедик кивнув.
- Ти тільки уяви собі: мене немає, ти сидиш один і поговорити ні з ким.
- А ти де?
- А мене немає.
- Так не буває, - сказав Ведмедик.
- Я теж так думаю, - сказав Їжачок. - Але раптом ось - мене зовсім немає. Ти один. Ну що ти будеш робити?..
- Переверну все догори дном, і ти отыщешься!
- Ні мене, ніде немає!!!
- Тоді, тоді... Тоді я выбегу в поле, - сказав Ведмедик. - І закричу: «Е-е-е-жи-и-и-к!», і ти почуєш і закричиш: «Медвежоно-о-о-ок!..». Ось.
- Ні, - сказав Їжачок. - Мене ні крапельки немає. Розумієш?
- Що ти до мене причепився? - розсердився Ведмедик. - Якщо тебе немає, то і мене немає. Зрозумів? ...

Романтична ідея: роздрукуйте цю розповідь і надішліть коханому в конверті, покладіть на столик за сніданком, надішліть на роботу по e-mail і т. п.





Упаковка подарунка.


1. Перев'яжіть подарункову коробку "хрест-на-хрест" і зафіксуйте вузлом в центрі. Для більш зручного опису позначимо кінці стрічки літерами А і В.
2. Візьміть стрічку А і зробіть спочатку одну, а потім другу петельку для бантика так, щоб вони виглядали у вигляді вісімки (див. фото). Пальцями притисніть серединку вісімки до центрального вузла стрічки. Частина поки знаходиться осторонь.
3. Тримаючи однією рукою бантик-вісімку, іншою рукою візьміть стрічку і накрийте нею серединку "вісімки", оберніть навколо центрального вузла і зробіть ще одну петельку, тільки вже з стрічки Ст. Розправте всі петельки і зробіть їх однаковими. Обріжте кінці навскіс.







Оформлення страв. Надіслала Ірина Бегунова.






Всім солодких снів!








Здивуйте свою половинку чашкою гарячого шоколаду... по-французьки



Простий рецепт гарячого шоколаду по-французьки.
На 500-600 мл води (або молока) додається 100 грамів, попередньо розділеного на невеликі шматочки гіркого шоколаду. Чашка з шоколадом занурюється в мікрохвильовку або на водяну баню до моменту, коли він починає танути. Після цього ставимо його на невеликий вогонь і тушкуємо до повного розчинення шоколадних шматочків.
Після того, як маса стане однорідною, додаємо ще трохи (~200 мл) води (або молока) і весь вміст, при постійному помішуванні, доводиться до кипіння. Тепер на самому маленькому вогні тримаємо ще 10 хвилин і готово - смачний гарячий шоколад готовий до відправки на стіл! Необхідно лише, після зняття з плити, гарненько перемішати. Цукор додається за смаком.
Приємного вам шоколадопития!





Фруктові шпажки.


Красиве і корисне літній прикраса столу







Зізнайтеся в коханні через газету.



Романтична ідея.





Веселка для підняття настрою.








Листівки.






Штампи. Частина 8.








Органайзер з чайної коробки.


#Из_бумаги@romantika_for_you
Органайзер з чайної коробки.
Органайзер з чайної коробки.
Органайзер з чайної коробки.
Органайзер з чайної коробки.
Органайзер з чайної коробки.
Органайзер з чайної коробки.
Органайзер з чайної коробки.
Органайзер з чайної коробки.









Органайзер з чайної коробки
вибрала вконтакте (це мені знову Ірина Лидовская скинула), вона у мене молодець





Немає коментарів:

Дописати коментар