середа, 28 травня 2014 р.

Підвіска трояндочка з стрічок

Підвіска трояндочка з стрічок

Підвіска трояндочка з стрічок
Підвіска трояндочка з стрічок
Підвіска трояндочка з стрічок
Підвіска трояндочка з стрічок
Підвіска трояндочка з стрічок
Підвіска трояндочка з стрічок
Підвіска трояндочка з стрічок
Підвіска трояндочка з стрічок
Підвіска трояндочка з стрічок









Аксесуари своїми руками. Підвіска ТРОЯНДОЧКА з стрічок. Майстер-клас. Обговорення на LiveInternet - Російський..
Дорогі мої рукодільниці) Уявляю вашій увазі фото майстер-клас по створенню симпатичною підвіски у формі трояндочки, яку можна використовувати в якості прикраси для волосся..









Коробочка для подарунка

Коробочка для подарунка







МК по маленьким трояндочками з фома

МК по маленьким трояндочками з фома
МК по маленьким трояндочками з фома
МК по маленьким трояндочками з фома
МК по маленьким трояндочками з фома
МК по маленьким трояндочками з фома
МК по маленьким трояндочками з фома
МК по маленьким трояндочками з фома









МК по маленьким трояндочками з фома ( вирубування)
Доброго всім дня! Сьогодні хочу поділитися, як можна зробити маленькі трояндочки з хома. При роботі використовувала діркопробивач " кружечок". Це називається вирубка.









Маленькі шоколадки з зізнаннями



1. Купуєте маленькі шоколадки
2. Акуратно знімаєте з них обгортку
3. Роздруковуєте картинки "love is.." або ваші фотографії в маленькому форматі у вигляді смужки
4. Приклеюєте.
Маленькі шоколадки з зізнаннями







Ручка сувенір



Від автора: "Сьогодні я пропоную Вашій увазі нескладний майстер-клас з прикрашання або декорування кулькової ручки, перетворюючи її в невеликий сувенір. В тому, щоб прикрасити ручку, немає нічого складного. Весь процес займає буквально півгодини і невеликий подарунок буде готовий."





У мене назріло одне питання і я не зможу спокійно після спати, якщо не запитаю. Я б хотіла дізнатися, чим ця сторінка притягує передплатників? Чому у нас більше передплатників за три місяці існування, ніж у групі, яка існує три роки...


І ще - ви теж вважаєте, що я перекопирываю ідеї з інших груп? Якщо так, то я можу до кожної ідеї викладеної на стіні дати посилання на неї в інтернеті.
Знаєте робити так як роблять деякі було б куди простіше, тобто «перекопировывать» МК з інших груп по рукоділлю сюди, але ні, я вбиваю свій час на пошуки ідей, майже не сплю ночами, а все тому що мені подобається шукати щось нове і цікаве.
Вибачте, що висловлюю все це, але це правда важливо. Є сенс в тому, що я витрачаю час на пошуки ідей..
І ще я вдячна тим хто допомагає мені в пошуках.
У мене назріло одне питання і я не зможу спокійно після спати, якщо не запитаю. Я б хотіла дізнатися, чим ця сторінка притягує передплатників? Чому у нас більше передплатників за три місяці існування, ніж у групі, яка існує три роки...

Немає коментарів:

Дописати коментар