пʼятниця, 26 вересня 2014 р.

Коробка-листівка до Нового року

Коробка-листівка до Нового року

Коробка-листівка до Нового року
Коробка-листівка до Нового року
Коробка-листівка до Нового року
Коробка-листівка до Нового року
Коробка-листівка до Нового року





Вишивка

Вишивка
Вишивка
Вишивка
Вишивка
Вишивка
Вишивка
Вишивка





Казкові будиночки Англії

Казкові будиночки Англії
Казкові будиночки Англії
Казкові будиночки Англії
Казкові будиночки Англії
Казкові будиночки Англії
Казкові будиночки Англії
Казкові будиночки Англії







Шедевр :)

Шедевр :)





Лілія з пластикових ложок. Автор Світлана Антаков.



Так як мені ці латаття потрібні у водойму, то я листочок робила з монтажної піни (щоб плавала). А інші роблю з зеленого пластику.
Фото 1. Для того, щоб зробити латаття я взяла маленькі і великі пластикові ложки. Відрізала по плечики ложки. Починала робити латаття з центру з маленьких ложок. Склеювала всі між собою термо пістолетом.
Фото 2. Для того щоб було зручніше склеювати я спробувала відрізати ложки не по плічка, а залишати трохи більше. Мені так стало зручніше склеювати їх і латаття можна зробити більш розкритою.
Фото 3. У цій латаття пробувала серединку починати робити теж з великих ложок. Виходить підлозі розкрилася латаття.
Фото 4. Склеювала гарячим пістолетом. Це мої перший вироби і робота з пістолетом. Спочатку трохи обпікала руки клеєм, але швидко пристосувалася. Виявляється дуже зручно.
Фото 5. В серединку я нарізала жовтий пластик ( від старого торшера). Жовтий пластик нарізала кружечком і потім нарізала бахромою вкруговую. Трохи тримала над газом і надавала потрібну форму.
Фото 6. Краплі робила з клею Титан (можна з прозорих намистин). Для того щоб наша латаття плавала я листочки робила з монтажної піни і фарбувала олійною фарбою.
Фото 7. Ось такі лілії скоро будуть цвісти у моєму ставку!
Лілія з пластикових ложок. Автор Світлана Антаков.
Лілія з пластикових ложок. Автор Світлана Антаков.
Лілія з пластикових ложок. Автор Світлана Антаков.
Лілія з пластикових ложок. Автор Світлана Антаков.
Лілія з пластикових ложок. Автор Світлана Антаков.







Дід Мороз

Дід Мороз
Дід Мороз
Дід Мороз





Ялинкові іграшки

Ялинкові іграшки
Ялинкові іграшки







Коли в кімнаті нудно...

Коли в кімнаті нудно...





Художник Андре Кон

Художник Андре Кон
Художник Андре Кон
Художник Андре Кон
Художник Андре Кон
Художник Андре Кон
Художник Андре Кон

Немає коментарів:

Дописати коментар