понеділок, 24 листопада 2014 р.

Правильно складаємо чоловічі сорочки:

Правильно складаємо чоловічі сорочки:



- застібаємо на всі ґудзики
- перевертаємо спинкою вгору
- складаємо рукава спочатку поперек, а потім відразу ж вздовж по всій довжині сорочки.
- складаємо сорочку навпіл.

Не забудемо, що в шафу сорочки складають одну на іншу комірцями в різні сторони!

Хитрощі житті - Корисні поради, спрощують життя
Правильно складаємо чоловічі сорочки:





Відомий дизайнер Леонід Алексєєв розкриває секрети літери «П»: Як підібрати Піджак і як доглядати за ним? Що таке Парку? Яка парку підійде чоловікам, а яка жінкам? А також правило трьох «П»: Правильно Користуватися Парфумами!






"Чоловічий" краватка.








Йогурт для справжніх чоловіків

Йогурт для справжніх чоловіків





Чоловічий туалет

Чоловічий туалет







Відео, які сподобається всім дівчатам! "Як треба носити чоловічі сорочки? ".



Оригінальні способи демонструє симпатична дівчина.

Хитрощі житті - Корисні поради, спрощують життя





Як зрозуміти дівчину або жіночо-чоловічий фразеологічний словник:



Де ти шлявся, скотина? = Я скучила.

Дорогою, у тебе не знайдеться грошей? = Ті гроші, що ти давав сьогодні вранці, несподівано закінчилися.

Завтра до нас приїде мама. = Завтра до нас приїде теща.

Як у тебе справи на роботі? = Тобі не підвищили зарплату?

Милий, що б ти хотів одержати на свій день народження? = Нам потрібен новий праска.

Може, підемо погуляємо? = Пішли скоріше по магазинах!

Можна задати тобі питання? = Тобі кінець!

Треба переставити меблі. = Давно пора купити нові меблі, та де вже нам, з твоїм-то заробітком!

Ой, давай забіжимо в магазин? = Давай побудемо в цьому чудовому магазині години півтори.

Ой, приїжджай швидше, я скучила! = У подружки зайнятий телефон.

Ой, я купила тобі пива! = Я купила собі нову кофтинку.

Ой, я така щаслива! = От ще б заміж...

Звідки у тебе помада на сорочці? = Господи, ну збреши що-небудь!

Про що ти думаєш? = Припини мовчати.

Прийди сьогодні раніше з роботи, хоч побудемо разом! = Хочу сьогодні знову рухати меблі.

Слухай, давай не будемо святкувати мій день народження... = Я вся така нещасна-разнесчастная.

Сходи за хлібом. = Купи молока, масла, два десятка яєць, ковбаси, сметани, йогурт. Картоплі, моркви, цибулі, буряків, капусти, цукру і чого-небудь до чаю.

Ти навіть забити цвях не можеш! = Ти вже півроку не робив ремонт!

Ти думаєш тільки про себе! = Я думаю тільки про тебе!

Ти забув, який сьогодні день! = Ти забув, що сьогодні сім місяців з дня нашого весілля!

Ти мене не любиш. = Мені нудно.

Ти знову вчора заснув перед телевізором. = Слава Богу, хоч виспалася!

Ти тільки подивися, у що я з тобою перетворилася! = Знову намагалася поміряти старі джинси, які носила на першому курсі.

У мене душа не на місці. = У мене перекрутилися колготки.

У нас немає хліба. = Ми живемо гірше за всіх. Ми жебраки. У нас нічого немає!

У тебе хтось є? = Вчора чистила піджак.

Що за життя! = У мене поганий настрій, але причепитися ні до чого.

Я швиденько! = Я стільки, скільки треба.

Я у мами, живи, з ким хочеш! = Я приїду завтра, після обіду!

Хитрощі житті - Корисні поради, спрощують життя
Як зрозуміти дівчину або жіночо-чоловічий фразеологічний словник:







Листівка для чоловіка

Листівка для чоловіка
Листівка для чоловіка
Листівка для чоловіка
Листівка для чоловіка
Листівка для чоловіка
Листівка для чоловіка
Листівка для чоловіка

Немає коментарів:

Дописати коментар