четвер, 27 березня 2014 р.

Книжка про любов. Купуєте маленький альбомчик. На першій сторінці пишете "я", на половині залишилися "дуже", на другій половині, що залишилася, "люблю", на останній сторінці "тебе".)

Книжка про любов. Купуєте маленький альбомчик. На першій сторінці пишете "я", на половині залишилися "дуже", на другій половині, що залишилася, "люблю", на останній сторінці "тебе".)






Робила коханому до чаю визнання в любові. Щось подібне я показувала у пазлі-пряник. Букви виклала з кондитерської посипання (викладала пінцетом). Можна подати вранці з чаєм.






Улюблений поскаржився на погане самопочуття і приїхав додому раніше. В цей час я вирішила зробити з нової коробочки чаю в пакетиках чай "Для коханих". Я вирізала сердечка (за 2на кожен чайний пакетик) і наклеїла їх на звичайний папірець, прикріплену до мотузочці чайного пакетика. Трохи обрізала і подровняла.






Зробила ось таке резюме - на здобуття вакансії в серці коханого.






Мій улюблений запропонуй влаштувати ванну з піною і шампанським. Я трохи прикрасив цей захід. Вирізала і "заламинировала" сердечка з зізнаннями, всі різні. Кинула їх у ванну. Мене дуже здивувало, що він з таким ентузіазм їх шукав. До речі, я залишила 2 порожніх, коли він перший знайшов - засмутився, що пусте. Я пояснила, що це дає йому шанс зробити мені комплімент ;) Ох, наслухалася)) І про выдумщицу і т. д і т. п На двох з'їли кілограм полуниці з вершками)


p.s. Мій досвід: маркери, якими я робила написи на сердечках від води попливли, а ручки і тонкі не спиртові маркери-немає
p.p.s. не забудьте купити пластикові келихи, краще не ризикувати







Робила "серцевий" сніданок коханій. В принципі, коли готую сніданки завжди намагаюся прикрашати їх. Це один з варіантів: часу буде потрібно мінімум, а день почнеться з приємного.


Омлет з сиром прикрасила 2 сердечками з помідори і шинки (можна взяти і сир, якщо будете брати помідор-дивіться, щоб був щільний, а то сердечко не вийде). Для вирізання користувалася формочками для печенюшек, а можна було і ножиком





Про кохання...



Любити-зовсім не означає бути щасливим,
Але без кохання нам щастя не пізнати...
Ми присвячуємо своє життя улюбленим,
У надії хоч трохи стати щасливим,
Але, найчастіше, розкриваючи душу,
Ми обжигаемся любов'ю, як вогнем.
Пройшовши крізь біль і сльози, чому ж
Ми, як і раніше, для любові живемо?
Нам просто не вбити в собі надію,
Що принесе любов на цей раз
Нам радість, а не муки, ті, що раніше.
Бажання бути щасливим вище нас...
Але, як би це ні було правдиво,
Часом дуже складно усвідомити
Те, що любити-не значить бути щасливим,
Але без кохання нам щастя не пізнати...

#Вірші@romantika_for_you
Про кохання...







"Я люблю тебе" на різних мовах.


#Вишивка@romantika_for_you





Зробила коханому коробку з чаєм. Але не просто деорировала, а додала конвертиків з посланнями. Подарую на 14 лютого) В кожен ковертик я вклала своє особливе побажання і визнання) Нехай ранок починається з чогось теплого, у всіх сенсах цього слова :)








Вирішила виростити різнокольорові солодкі кристали на паличці. Дуже вже люблю такі речі). Отже, нам знадобиться:


-кастрюлясахарстаканыпищевые красителиводамисочка прищепкишпажки
-Розведемо цукор з водою в пропорції 2 до 1. Варимо до повного розчинення цукру, але не доводячи до стану карамелі.
-В цей час готуємо палички. Замочуємо їх у воді на 5 хвилин, потім обмазуємо цукром ( я насипала цукор в тарілку і там крутила паличку).
-Даємо висохнути паличкам 15 хвилин (інакше цукор з них осиплеться і кристали не вийдуть).
-Беремо наш цукровий сироп, розливаємо по стаканчиках. Додаємо барвники.
-За допомогою прищіпок закріплюємо палички. Вони не повинні торкатися стінок і дна склянки.
-Всі. Ждеееееемм. Чекати мінімум тиждень - далі за бажанням.
p.s. Тільки не опускайте палички з цукром в чай! Так зробила моя подруга. Протримавши в склянці всього пару секунд вона дістала порожню паличку. А ми його не для цього ростимо)





Потроху готуюся до 14 лютого. Зробила гірлянди з сердечок. А потім виклала з них ім'я коханого, а частина повісила на штору. Як робити:


- нарізаємо однакових смужок. Дві з них складаємо і скріплюємо степлером.
-Загинаем папірці і прикладаємо нові-як показано на фото. Скріплюємо степлером.
-І так далі. Продовжуємо до бажаної довжини.
За таким же принципом можна зробити і сердечко в сердечку.







Щоб постійно залишати записки коханому, потрібно щоб листочки для записів були під рукою. Я взяла клейкі листочки post it у вигляді сердечка і оформила їх у вигляді блокнотика.






Коханий прийшов пізно ввечері ось з таким букетом. Він помістив його в картонне серце і прив'язав кулька у вигляді серця. Коли я взяла букет - в пакеті-сердечку виявилася ще пляшка мого улюбленого шампанського)








Пошила коханому подушечку (45 см в довжину). Беремо фетр, повсть, наповнювач і викрійку - шиємо і отримуємо подушечку.


Немає коментарів:

Дописати коментар