четвер, 27 березня 2014 р.

Малюнки на каменях

Малюнки на каменях

Малюнки на каменях
Малюнки на каменях
Малюнки на каменях
Малюнки на каменях
Малюнки на каменях
Малюнки на каменях
Малюнки на каменях
Малюнки на каменях





Кіт з рукавички

Кіт з рукавички
Кіт з рукавички
Кіт з рукавички
Кіт з рукавички







Тапочки з фетру

Тапочки з фетру
Тапочки з фетру
Тапочки з фетру
Тапочки з фетру
Тапочки з фетру
Тапочки з фетру
Тапочки з фетру





Принт на тканині



Виявилося, що засіб "Citra-solv" МК у нас не продається, принаймні, я його в продажу не бачила або не звертала уваги.Якщо хто бачив-шепніть.Засіб натуральне обезжирююча концентроване цитрусове.Я спочатку подивилася на відповідний склад засоби для чищення плит від Amvay, але потім абсолютно випадково виявила у себе ну зовсім схоже засіб, який мені прислали в подарунок з телемагазину.Мені здається, що це наш аналог.І ось що у мене вийшло. Єдиний мінус-залишається жовтуватий слід засоби.Цікаво, якщо засіб американське натуральне, то чому у них не забарвлюється?
А тепер майстер-клас, взятий звідси. Нам знадобиться чорно-білий друк на лазерному принтері, засіб обезжирююча концентроване(хочу ще спробувати для плит, але воно скінчилося, якщо завтра куплю-спробую), пензлик, залізна ложка, праска. На щільну хб тканину покласти роздруківку барвним шаром, змастити пензликом із засобом, притримуючи малюнок, щоб не зрушився, протерти малюнок ложкою натискаючи, щоб він перевівся.

Потім зафіксувати праскою.

Джерело: Шедеври рукоділля
Рекомендуємо підписатися!
Принт на тканині
Принт на тканині
Принт на тканині
Принт на тканині
Принт на тканині
Принт на тканині
Принт на тканині
Принт на тканині
Принт на тканині







Аромокамушки.



Для виготовлення необхідно:

- Сіль дрібного помелу (1/2 склянки)
- Борошно (1/2 склянки)
- Харчовий барвник (трохи)
- Тепла вода ( 1/4 склянки)
- Рослинна олія для пластичності тіста (1 чайна ложка)
- Ефірна олія (5-20 крапель, можна додати відразу)

У чашці змішуємо сухі інгредієнти. Барвник і рослинне масло додамо у воду. Я також відразу додала і ефірне масло. Сьогодні це сонячний апельсин, поліпшує настрій.

Перемішуємо і заливаємо воду в суху суміш. Замішуємо щільне тісто.

Я додавала воду поступово, тому її навіть трохи залишилося. Але якщо ви вилили всю воду відразу, і тісто виходить недостатньо щільним, просто додайте солі або борошна.

Оскільки я додавала барвник «на око», моє тісто вийшло досить яскравим. Наступного разу буду сипати менше.

З отриманого тіста ліпимо невеликі камінчики, за формою нагадують гальку. Якщо під час ліплення тісто почне підсихати і тріскатися, просто умочіть його в воду і розімніть.

Тут я скористалася печатками від волосся ляльки Мокси - з їх допомогою нанесла на зліплені камінчики малюнки.

Залишаємо наші камінчики до повного висихання.

Після того, як вони повністю висохнуть, необхідно нанести на кожен по краплі ефірного масла (якщо ви не додавали його в тісто) і дати маслу вбратися. Тепер можна скласти аромокамни у вазу поставити на свій робочий стіл, наприклад. Позитивний настрій на день вам забезпечено.

Джерело: Шедеври рукоділля
Рекомендуємо підписатися!
Аромокамушки.

Немає коментарів:

Дописати коментар