понеділок, 31 березня 2014 р.

Брошка з блискавки

Брошка з блискавки

Брошка з блискавки
Брошка з блискавки
Брошка з блискавки
Брошка з блискавки
Брошка з блискавки
Брошка з блискавки





Стружки від олівця як мистецтво :)

Стружки від олівця як мистецтво :)





Ідеї для упаковки подарунка.

Ідеї для упаковки подарунка.
Ідеї для упаковки подарунка.
Ідеї для упаковки подарунка.
Ідеї для упаковки подарунка.
Ідеї для упаковки подарунка.
Ідеї для упаковки подарунка.







Розміщення фотографій.



Щоб на стіні не утворився хаос, і ви змогли представити повну картину того, як буде виглядати ваша композиція у підсумку, приготуйте з звичайного паперу лекала, що відповідають розміру фотографій. За допомогою скотча додайте їх на стіні на місця, де ви збираєтеся повісити фотографії. Таким прийомом ви зрозумієте, що прибрати, що залишити, що додати. Не варто змішувати кольорові і чорно-білі фото - краще зупинитися на одному виді. Крім того, для кращого сприйняття краю фотографій повинні створювати пряму лінію хоча б на якомусь одному рівні: зверху, знизу або в середині композиції.

Є різні варіанти кріплення фотографій: за допомогою двосторонньої клейкої стрічки, за допомогою спеціального карниза, від якого звисають стрічки або тасьма і на них кріпляться фото (тут підійдуть легкі повітряні рамки). Можна спорудити з фото якийсь бордюр. Але не варто розміщувати по всьому периметру кімнати, досить розмістити там, де ви найчастіше знаходитесь. При цьому рамки краще купити прості і пофарбувати їх в однаковий колір, а верхній край розміщених в такому варіанті сімейних фото має бути вирівняний.

Фотографії можна розташовувати попарно, одна під одною, одна біля одної. Можна вибрати центральну фотографію і розмістити її відповідно в центрі, всі інші вже розміщувати щодо центральної. Композиції не повинні заважати один одному та захаращувати всю стіну, вони повинні складати єдину картину.
Розміщення фотографій.
Розміщення фотографій.
Розміщення фотографій.
Розміщення фотографій.
Розміщення фотографій.
Розміщення фотографій.
Розміщення фотографій.
Розміщення фотографій.
Розміщення фотографій.
Розміщення фотографій.





Схеми кавових вишивок хрестиком

Схеми кавових вишивок хрестиком
Схеми кавових вишивок хрестиком
Схеми кавових вишивок хрестиком
Схеми кавових вишивок хрестиком
Схеми кавових вишивок хрестиком
Схеми кавових вишивок хрестиком







Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.



1. Nike. Просто зроби це.
2. Mcdonald's. Ось що я люблю.
3. adidas. Неможливе можливо.
4. Pringles. Проковтнувши раз, ковтаю і зараз.
5. Pokemon. Повинен зловити їх усіх!
6. Energizer. Працює. Працює. І працює.
7. M&m's. Тане в роті, а не в руках.
8. xbox live. Добре грати разом.
9. Monster Energy. Випусти звіра.
10. KFC. Пальчики оближеш.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.
Молодий креативщик з Лос-Анджелеса Макс Райт (Max Wright) створив колекцію брендованих презервативів. Він просто взяв логотипи і слогани відомих всьому світу брендів, розмістив їх на упаковках презервативів, і вони заграли «новими фарбами», знайшовши новий пікантний сенс.

Немає коментарів:

Дописати коментар