субота, 29 березня 2014 р.

Солодкий динаміт.

Солодкий динаміт.



Купіть цукерки у круглій упаковці (ментос тощо) Оберніть папірцем, прикріпіть "гніт" (нитку) і подаруйте з запискою - ти зажигаешь мене)
Солодкий динаміт.





Брелок.

Брелок.
Брелок.
Брелок.
Брелок.
Брелок.
Брелок.
Брелок.
Брелок.
Брелок.
Брелок.





Кольє.

Кольє.
Кольє.
Кольє.
Кольє.
Кольє.








Лілія зі стрічок.

Лілія зі стрічок.
Лілія зі стрічок.
Лілія зі стрічок.
Лілія зі стрічок.
Лілія зі стрічок.
Лілія зі стрічок.
Лілія зі стрічок.






Крила з пір'я.



Знадобиться:
1. Один віяло з пір'я
2. Пір'я
3. Ножиці
4. Клей "Момент - кристал"
5. Картон
6. Невидимки
7. Відсутність алергії на пух
Крила з пір'я.
Крила з пір'я.
Крила з пір'я.
Крила з пір'я.
Крила з пір'я.
Крила з пір'я.


Немає коментарів:

Дописати коментар