понеділок, 31 березня 2014 р.

Власникам камінів на замітку: ідея зберігання дров.

Власникам камінів на замітку: ідея зберігання дров.


#Декор@romantika_for_you
Власникам камінів на замітку: ідея зберігання дров.





Правила етикету.


#Поради@romantika_for_you
Правила етикету.





Хитрощі життя.



Опис під фото. #Поради@romantika_for_you
Хитрощі життя.
Антизапутыватель проводів навушників
Хитрощі життя.
Старий тенісний м'ячик
Хитрощі життя.
Як підсмажити в тостері хліб з сиром
Хитрощі життя.
Сухі чіпси надзвичайно легко спалахують, тому їх можна використовувати для розпалювання багаття.
Хитрощі життя.
Щоб риба на грилі була смачніше і не прилипала до нього, смажте її на лимонах
Хитрощі життя.
Конверт для диска з паперу формату А4
Хитрощі життя.
Якщо ви вдома втратили дрібний предмет - сережку, бусинку або щось інше, скористайтесь пилососом, заздалегідь надівши на нього звичайний панчоху
Хитрощі життя.
Як розібратися яку мову перед вами
Хитрощі життя.
Як боротися зі сміттям під час приготування їжі







34 правила щасливого життя. Частина 3



26. Не захаращувати своє життя. Купуйте ті речі, які вам точно потрібні і точно не будуть "101 статуеткою", що збирає пил. Роздайте все зайве, що у вас зараз є. Речі, якими ви не користуєтеся, збирають негативну енергетику. Зараз повно сайтів «віддам даром», на яких вони з легкістю знайдуть нових господарів, яким ці речі дійсно потрібні.
27. Вчіться чомусь новому хоча б раз у 2 місяці: відвідуйте тренінги, он-лайн семінари, майстер-класи, вчіться у своїх друзів.
28. Побільше читайте цікавих книг чи статей. Будьте в курсі подій і ви зможете підтримати будь-яку розмову.
29. Якщо ви розлучилися з людиною, яку любили, відгородіть себе на час від спогадів про нього. Приберіть з очей все нагадують «про вас» речі, годі згадувати, як все було здорово або мріяти, як все могло б бути. Це було. Це пішло. І цього ніколи не повернути (див. п. 23). Але все, що не робиться, дійсно (!) на краще. Коли я пішла від коханого на той момент людини, після 3 років стосунків. Сказати, що я любила, все одно, що нічого не сказати. Це правило допомогло. Після цього я створила своє рекламне агентство, зустріла жодного чоловіка, який мене любив, 3 роки тому вийшла заміж. І у вас за поворотом буде багато цікавого і буде ще і любов, і щастя і багато чого іншого!
30. Частіше зустрічайтеся з друзями, телефонуйте рідним і цікавтеся як у них справи. Щиро.
31. Оточуйте себе чоловіками, які будуть змушувати вас відчувати себе Жінкою. Говорити вам (не з лестощів або користі, а від чистого серця), що ви найкрасивіша, подавати вам руку на сходах, посувались стілець в ресторані. Я ловлю свого чоловіка кожен день на те, що він дивиться на мене завороженими очима. Він не менше 10 разів на день говорить, що я в нього гарна, що мені йде цей наряд, що в мене гарна нова зачіска і т. д. на Жаль, він далеко не Кавалер, всі інші пункти за нього роблять мої друзі - чоловіки.
Якщо вам нікому казати таке - напишіть собі компліменти на всіх дзеркалах в будинку. І дуже скоро з вами поруч з'явиться чоловік, який буде говорити вам це J
32. Носіть сукні. Це робить нас жіночними, за нами хочеться доглядати!
33. Не грайте в «безпорадну». Чоловікам не потрібен вантаж, їм потрібна супутниця. Як сказала Фаїна Раневська, жінка це не слабка стать, слабка стать - це гнилі дошки.
34. Вірте в себе і все вийде!





34 правила щасливого життя. Частина 2



12. Приберіть з вашої промови слова-паразити. З вами стане приємніше спілкуватися.
13. Життя у мене одна і її треба прожити максимально цікаво. Я постійно намагаюся робити все, що я раніше не робила (в розумних межах), пробую нове: вчуся готувати, влаштовую тематичні вечірки, медитую, займаюся сквош, ходжу на курси ораторської майстерності, стрибаю на джолі-джампери, качаюсь у свої 25 років на дитячих гойдалках по ночах, тому що мені цього хочеться! Можливо, я зроблю це один раз в житті. Але зроблю, спробую, зрозумію, що живу.
14. Знайдіть собі хобі. У мене - це миловаріння. Я щаслива, що я щось вмію, що вчу цього інших. Що в моєму будинку красиво навіть у ванній, а я навіть трохи заробляю на цьому.
15. Якщо вам щось не подобається у своєму житті - міняйте. Не подобається робота - звільніться, не подобаються люди, які «тягнуть вас вниз» - припиніть спілкуватися, не подобається, що ви образлива - сходіть на курси з контролю своїх емоцій. Під лежачий камінь, як відомо, вода не тече. За вас це ніхто не зробить.
16. Витрачайте на себе гроші. Я завжди розуміла, що я не належу до числа дівчат, які витрачають на себе багато грошей. Я воліла економити. Причому чоловік завжди умовляв мене, щоб я так не робила. І зараз я зрозуміла, що він правий. Кілька місяців тому я стала купувати собі речі не тоді, коли реально нічого надіти, а коли мені просто хочеться оновити гардероб. Хоч однієї кофтиною. Я стала ходити на манікюр, чистку обличчя та ін. частіше. У мене завжди були на це гроші, але мені їх було шкода витрачати на «таку дурницю». Добре, що я змінила свій підхід. Найцікавіше, як тільки я почала більше витрачати грошей на себе, я стала більше заробляти! І я стала щасливішою.
17. Більше посміхайтеся. Це заразно J
18. Будьте більш відкриті до людей. І вони до вас потягнуться.
19. Спите менше. Над цим я поки працюю, але вже бачу результати в позитивну сторону. Життя стає більш насиченим, т. к. з'являється більше часу.
20. Влаштовуйте собі «spa день». Запишіться в салон краси відразу на кілька процедур (настрій піднімається більше, ніж від проходження однієї процедури). Можна заощадити і піти на ці процедури по купонах. Або зробити вдома. Головне виділити на це більше часу і зробити по максимуму більше процедур, усвідомлюючи, що ви будете виглядати ще красивіше!
21. Співайте. Це допомагає, і при поганому, і при хорошому настрої.
22. Не забувайте про своє здоров'я: відвідуйте стоматолога і жіночого лікаря мінімум раз на півроку. Тоді вам не доведеться вирішувати більш складні проблеми. Вибирайте перевірених лікарів, платна клініка не дає гарантії, що в ній працюють хороші лікарі (це я вам кажу як колишній директор з маркетингу та реклами великої мережі комерційних клінік).
23. Навчіться відпускати минуле: образи, борги, яких не повернути, вчинки, яких не змінити. Це було. Цього не повернути. Зробіть висновки і рухайтеся далі. Або спробуйте щось кардинально змінити! (див. п. 2)
24. Знайте, що коли все погано, і ви все глибше занурилися в ваше невезіння, ви обов'язково знайдете дно і зможете від нього відштовхнутися. Я перевірила в цьому році.
25. Спілкуйтеся з позитивними людьми. Вони «заряджають» своєю енергією.

Немає коментарів:

Дописати коментар