понеділок, 31 березня 2014 р.

Як ввязывать бісер. Майстер-клас.

Як ввязывать бісер. Майстер-клас.






Нічник з бісеру






Плетіння фенечки з бісеру.






Верстат для бісероплетіння своїми руками

Верстат для бісероплетіння своїми руками
Верстат для бісероплетіння своїми руками
Верстат для бісероплетіння своїми руками
Верстат для бісероплетіння своїми руками
Верстат для бісероплетіння своїми руками
Верстат для бісероплетіння своїми руками
Верстат для бісероплетіння своїми руками
Верстат для бісероплетіння своїми руками





Кактус з бісеру

Кактус з бісеру
Кактус з бісеру
Кактус з бісеру
Кактус з бісеру
Кактус з бісеру
Кактус з бісеру
Кактус з бісеру
Кактус з бісеру
Кактус з бісеру







Секрети виготовлення і збірки бісерних бус-хомутов



Для початку, визначтеся, скільки ниток і якої довжини прикраса у вас буде. Я завжди роблю не менше 50 ниток, т. к. люблю масивні прикраси. Кілька разів робила хомути з 80 ниток - вийшло шикарно, але важкувато.
Наберіть на нитку необхідну кількість бісеру. Наприклад: буси будуть з 50 ниток по 50 див. Наберіть 25 метрів бісеру на міцну капронову нитку. Я таку купую в магазинах, де шкіру продають. Скільки я не намагалася, а порвати її не змогла. Я ніколи не набираю на волосінь: нитки погано драппируются і волосінь має "пам'ять", якщо прикраса зберігати в згорнутому вигляді.
Отже, набрали багато-багато метрів бісеру, сидячи перед телевізором або читаючи цікаву книжку. Тепер, я відкрию вам мій СТРАШНИЙ секрет Цю установку я придумала і сконструювала сама, а мій батько мені допоміг її втілити в життя.

Ось така дошка, з одного боку гачок не виймається (той, що з краю), а інший переставляється на необхідну довжину. У мене перша відмітка йде на відстані 38 см (думаю, коротше нема сенсу робити) а остання на 83 див. Крок - 5 див. Пізніше, коли мені замовили браслет, я просверлила дірочку на відстані 19 див. Гачки повинні бути міцними і закруглятися, інакше нитки будуть зісковзувати.
Я завжди накручую бісерну стрічку на великий клубок інакше є ймовірність того, що нитка заплутається і потім дуже складно все розплутати.

Вставляємо гачок на потрібне нам відстань і закріплюємо початок нитки

Акуратно розмотує моток, натягуючи нитку і закріплюємо на іншому гачку

Натягуємо таким чином всю нитку. Зверніть увагу:нитка потрібно натягувати добре, без провисання, нитки повинні лягати рівно одна на іншу, намотуйте за годинниковою або проти годинникової стрілки, а не в хаотичному порядку.

Тепер нам знадобляться довгі штифти з вушком. Протягуємо акуратно, захоплюючи всі нитки

Кінчик штифта протягуємо в вушко за допомогою маленьких інструментів (руками це зробити дуже складно) і добре затягуємо.

Теж саме робимо і з іншого боку. Потім обережно виймає один гачок і витягуємо його з наших бус.

Я завжди заливаю клеєм ті місця, які контактують зі штифтом, щоб штифт з часом не протер нитку.

Вибираємо фурнітуру, закріплюємо шапочки і застібку і наші намисто готові.

Так так прикраса досить масивна, я закріплюючи застібку, штифт оборачиваю кілька разів. На чорних бусах краще видно, тому фото таке

Кілька слів хочу сказати про бісер. Я використовую китайський, т. к. він не дорогий і для таких виробів відмінно підходить. Мої перші такі буси були білі, а оскільки китайський бісер погано відкалібрований, складалося враження, що на нитках нанизаний дрібний річкові перли. Одна моя покупниця сама купила 300 грам японського бісеру і я їй зібрала такі намиста. Але, японський бісер настільки ідеальний, що намисто, на мою думку, виглядали якось "прилизано". Це тільки моя думка і вам вирішувати, з яким бісером працювати. Приблизний витрата бісеру на 60 ниток - близько 270 грам.

Джерело: Шедеври рукоділля
Рекомендуємо підписатися!





Підвіска з бісеру в техніці цегляного плетіння








Конвалії з бісеру

Конвалії з бісеру
Конвалії з бісеру
Конвалії з бісеру
Конвалії з бісеру
Конвалії з бісеру
Конвалії з бісеру
Конвалії з бісеру
Конвалії з бісеру
Конвалії з бісеру

Немає коментарів:

Дописати коментар