понеділок, 28 квітня 2014 р.

Блокнот з конвертів.

Блокнот з конвертів.



Можна зберігати ваші листівки та записки #r_romantic





#r_foto
#r_foto





Подушка у вигляді кота #r_decor






Їстівні новорічні сніжинки



Інгредієнти:
3 білка
150 г цукру
1/4 ч. л. солі

за бажанням:

кондитерська посипання

Приготування:

Зовсім скоро настане самий чудовий і чарівне свято - Новий рік!
Пропоную вашій увазі навіть не рецепт, а спосіб прикраси, яке створить святковий настрій і може прикрасити вашу новорічну ялинку. Робити такі сніжинки разом з дітьми - особливе задоволення, яке принесе радість і вам, і дітям.
Якщо у вас немає кондитерського шприца, можна масу покласти в пакетик, відрізати куточок, і видавлювати сніжинки. #r_food
Сніжинки дуже важливо добре підсушити в духовці, інакше вони швидко розм'якшаться.
Із зазначеної кількості інгредієнтів вийшло дуже багато сніжинок, тому інгредієнти можна сміливо зменшити в 2 або 3 рази







Гольфи з оленями #r_gift






Овечка з ватних паличок #r_hm








Плетінка з сосисками.



Для тіста підійде будь-дріжджове тісто, можна спробувати і листкове, теж має добре вийти. #r_food

Зробити плетеночку, змастити збитим яйцем, випікати до зарум'янювання! До речі, сосиску можна розрізати уздовж навпіл, так акуратніше вийде плетінка. Чим не заміна піці?





Вінтажні фони для творчості.


Можна роздрукувати і використовувати як бланк для листів. #r_hm







Оформлення фруктової нарізки #r_food






Романтична листівочка #r_card








"Міні-альбомчик "Гаманець"



Для створення вам знадобляться:
1. Два листа двосторонньої скрап-паперу 30х30
2. Квіточки
3. Ножиці, лінійка, клей #r_gift #r_romantic





Коробочка з держателем








Вінтажна скринька з бобіни від скотчу



1. Заготовку необхідно трохи прошкуріть наждачним папером.
2. Грунтуємо.
3. Колоруємо контрастним кольором.
4. Після висихання приклеюємо декупажні фрагменти.
5. Наносимо кракелюр в два кроки.
6. Покриваємо лаком. #r_hm





Картонна коробочка - скринька #r_pack








Куточки #r_hm






Ось і сьогодні Їжачок сказав Ведмежаті:


- Як все-таки добре, що ми один в одного є!
Ведмедик кивнув.
- Ти тільки уяви собі: мене немає, ти сидиш один і поговорити ні з ким.
- А ти де?
- А мене немає.
- Так не буває, - сказав Ведмедик.
- Я теж так думаю, - сказав Їжачок. - Але раптом ось - мене зовсім немає. Ти один. Ну що ти будеш робити?..
- Переверну все догори дном, і ти отыщешься!
- Ні мене, ніде немає!!!
- Тоді, тоді... Тоді я выбегу в поле, - сказав Ведмедик. - І закричу: «Е-е-е-жи-и-и-к!», і ти почуєш і закричиш: «Медвежоно-о-о-ок!..». Ось.
- Ні, - сказав Їжачок. - Мене ні крапельки немає. Розумієш?
- Що ти до мене причепився? - розсердився Ведмедик. - Якщо тебе немає, то і мене немає. Зрозумів? ...







Робимо келих-світильник.



Свічку краще використовувати ту, яка працює від батарейок, справжня - небезпечна. #r_decor





Полунична упаковка #r_pack








Вінтажні фони і листівки. #r_hm


Немає коментарів:

Дописати коментар