середу, 30 квітня 2014 р.

Цікавий арт

Цікавий арт

Цікавий арт





Цікавий дизайн

Цікавий дизайн





Цікава ідея гойдалки з старого скейта

Цікава ідея гойдалки з старого скейта





Як налаштувати розділ "мої новини" Вконтакте", щоб вимкнути зайвий мотлох і переглядати тільки цікаву інформацію?



Зовсім недавно розділ "Мої новини" було оновлено. З'явилося 2 розділу - "найцікавіші новини" та "всі новини". Не знаю як у вас, але у мене в "найбільш цікавих новинах" нічого толкового немає, а якщо поставити "Показувати всі новини" то я отримую десятки повідомлень від різних людей, спільнот, знову від людей... Так, вони мої друзі, але не обов'язково ж читати все, що вони розміщують у себе на стіні

Як зробити так, щоб включити тільки потрібні мені новини?

Виявляється все просто. Подробиці під фотографіями
Як налаштувати розділ
Крок 1. Перемикаємо - "показати все"
Як налаштувати розділ
Крок 2. Натискаємо "редагувати"
Як налаштувати розділ
Крок 3. Відключаємо всіх друзів, чиї стіни новин ми не хочемо отримувати. Ви їх зможете подивитися просто зайшовши на стіну одного
Як налаштувати розділ
Крок 4. Відключаємо всі непотрібні мені співтовариства. Їх ми теж зможемо подивитися, зайшовши в потрібне співтовариство
Крок 5. Натискаємо "Зберегти"

Все, тепер в розділі "мої новини" тільки корисна та цікава інформація







Цікавий спосіб прикрасити блокнот або інший предмет з допомогою балончика з фарбою і тюля



Хитрощі житті - Handmade і креатив
Цікавий спосіб прикрасити блокнот або інший предмет з допомогою балончика з фарбою і тюля





Дуже цікава ідея!

Дуже цікава ідея!







Цікава техніка в'язання гачком.

Цікава техніка в'язання гачком.
Цікава техніка в'язання гачком.
Цікава техніка в'язання гачком.
Цікава техніка в'язання гачком.
Цікава техніка в'язання гачком.
Цікава техніка в'язання гачком.





Цікавий плед

Цікавий плед
Цікавий плед
Цікавий плед
Цікавий плед
Цікавий плед
Цікавий плед
Цікавий плед
Цікавий плед
Цікавий плед

Немає коментарів:

Дописати коментар