середу, 30 квітня 2014 р.

Цікавий палітурка своїми руками

Цікавий палітурка своїми руками

Цікавий палітурка своїми руками
Цікавий палітурка своїми руками
Цікавий палітурка своїми руками
Цікавий палітурка своїми руками
Цікавий палітурка своїми руками
Цікавий палітурка своїми руками
Цікавий палітурка своїми руками
Цікавий палітурка своїми руками
Цікавий палітурка своїми руками





Вистачить!!! Подібне мені вже набридло. Спочатку у мене претензій до адмінам інших груп по рукоділлю «копіюють» ідеї з моєї сторінки у мене не було, адже я не автор і не можу висувати претензій. Але знаєте, сьогодні я подумала над тим СКІЛЬКИ часу йде на пошук цікавих ідей і викладанням їх вКонтакт, і вирішила, що нічого їм спрощувати життя, нехай самі витратять свій час і пошукають ідеї самі, а не перекопирывают у мене. Тому, якщо я побачу, що ідеї з моєї сторінки викладені в інших групах, то адмінів тих груп відправляю в бан. А ідеї викладені особисто мною я зможу розпізнати, не всі звичайно, але більшість.



Спасибі всім за увагу!







Цікава ідея для дитячого майданчика

Цікава ідея для дитячого майданчика
Цікава ідея для дитячого майданчика





Цікавий покроковий майстер-клас: градієнт на нігтях

Цікавий покроковий майстер-клас: градієнт на нігтях







Згадаємо минуле))) П'ятірка цікавих ідей, на мою думку, були деякий час назад.


Під фото вся інформація))





Меланжевий килимок цікавою технікою

Меланжевий килимок цікавою технікою
Меланжевий килимок цікавою технікою
Меланжевий килимок цікавою технікою
Меланжевий килимок цікавою технікою
Меланжевий килимок цікавою технікою
Меланжевий килимок цікавою технікою
Меланжевий килимок цікавою технікою
Меланжевий килимок цікавою технікою
Меланжевий килимок цікавою технікою







Ніж викладати нової ідеї, які були раніше, буду раз на кілька днів робити "рубрику"- П'ятірка цікавих ідей, викладених раніше. Думаю це найкращий вихід)



P. s. запропонували зробити меню, так от це публічна сторінка, а не група. Тому меню зробити не можна. Тому й усі ідеї систематизовані за альбомами.
Ніж викладати нової ідеї, які були раніше, буду раз на кілька днів робити





П'ятірка цікавих ідей, викладених раніше^^ Під фото посилання на цю ідею на стіні.








Цікавий спосіб зав'язати шарф

Цікавий спосіб зав'язати шарф

Немає коментарів:

Дописати коментар