вівторок, 24 червня 2014 р.

Незвичайний букет. Дуже хочеться!

Незвичайний букет. Дуже хочеться!


#Подарунок@romantika_for_you
Незвичайний букет. Дуже хочеться!
Незвичайний букет. Дуже хочеться!
Незвичайний букет. Дуже хочеться!





Я хочу бути останньою жінкою


Остаточної... заключній...
Не уболтанной, а обвенчанной
Ясним світлом твоєї обителі...

Доброго ранку.. і тихою пристанню...
І зводить з розуму бажанням...
Я хочу бути... контрольним пострілом
І останнім твоїм визнанням...

Я хочу бути твоїми крилами...
Цим легким надійним тягарем......
Я хочу бути твоїми бувальщинами...
В рамках часу... і передчасно...

Не вмію я жити на менше...
Що ти дивишся в очі... так пильно?..
Я хочу бути... останньою жінкою...
Просто... жінкою... і єдиною..

Анна Ахматова
#Вірші@romantika_for_you
Я хочу бути останньою жінкою





Хочу до тебе. Зараз і назовсім.


Зійдуться наші два шляхи-дороги.
Ти уявляєш, я одного разу в сім
Стою з речами на твоєму порозі.

Хочу до тебе. Сьогодні і досить.
На чай і сніданок, загальні світанки.
Ти уявляєш, навіть люта зима
Одного разу перетвориться в наше літо.

Хочу до тебе. Крізь роки і століття.
Навічно. Ми звернемо всі гори!
Ти уявляєш: адже моя рука
У твоєму - важливіше всяких розмов.

Хочу до тебе. По-дитячому і завжди.
У будь-який момент, будь-яку негоду.
Ти уявляєш, ні одна біда
Не розлучить нас, якщо їй завгодно.
#Вірші@romantika_for_you
Хочу до тебе. Зараз і назовсім.







Хочу йому готувати вечерю...


Обіймати в передпокої босоніж...
Я його давно вважаю чоловіком...
Чоловіком!!! Не коханцем, не сном...

І коли під вечір вдома жарко,
Я хочу під ручку взяти його
І піти гуляти удвох по парку...
Ми вдвох і більше нікого...

Я хочу прати його сорочки...
Довіряти заповітні мрії...
Посміхатися серцем, не з натяжкою...
Не спалювати образами мости...

Не люблю судити і базікати...
Не намагаюся спати на стелі...
Сніданки хочу йому готувати...
Засипати з рукою в його руці...

Будемо в хованки ми з дітьми гратися...
Ставити в Храмі, з вірою, свічку...
І з людьми рідними збиратися
За одним великим столом хочу...

Світлом бути хочу в його віконці...
І потім, через десятки років,
Збирати за ним на кухні крихти...
Я хочу варити йому обід...

Я хочу дарувати йому вниманье,
Щирість, тепло, надійний тил...
І за ці всі мої старання,
Просто щоб він мене любив...

Ірина Самаріна
#Вірші@romantika_for_you
Хочу йому готувати вечерю...





А хочеш... Я тобі відкрию Таємницю...


Один такий маленький секрет...
Знай... Люди не зустрічаються випадково...
Випадковостей, повір мені життя немає...
Не віриш?... Ну тоді послухай...
Не бійся, я тебе не обдурю...
Уяви собі, що існують душі...
Налаштовані на одну струну...
Як зірки в нескінченності Всесвіту...
Вони блукають сотнями доріг...
Щоб зустрітися колись неодмінно...
Але лише тоді, коли захоче Бог...
#Вірші@romantika_for_you
А хочеш... Я тобі відкрию Таємницю...







Натрапила на співтовариство, де беруть мої ідеї та фото. А адміністратор хамить і не хоче проставляти посилання на мене. Обережніше! Спільноти для романтиків бувають створені не найприємнішими людьми) І так - всі мої фотографії зроблені мною (за обумовленим винятком), текст теж пишу я.






Дівчатка, тепер мені потрібна ваша допомога. Куди можна злітати відпочити, щоб 11 квітня вилетіти. Дня на 3-4. Хочу чоловіка відвезти на його ІН куди-небудь. Бюджет обмежений, т. к. робити сюрпризи-поїздки і приховувати суми - складно. Не обов'язково щоб було тепло, зовсім не обов'язково купатися. Не Єгипет і не Туреччина)








Група для тих, хто хоче дивувати і робити для своєї другої половини кожен день особливим і незабутнім. Тут ви знайдете ідеї романтичних


сюрпризів, подарунків, фотосесій, тематичних свят або просто вечері удвох.





Залишаєте один одному записки з приємними словами частіше. Для цього зробіть красиве оформлення для листочків post-it і покладіть на видному місці. На них так і хочеться написати!








Я варю мило. А ще я роблю бомбочки для ванни-ті, що піняться, коли приймаєш ванну. Як в Lush тільки я не ароматизирую їх так сильно. Хочу поділитися з вами, як це можна зробити самостійно в домашніх умовах з мінімум часових витрат.


Вам знадобиться:
- 2 частини соди
- 1 частина лимонної кислоти
- 1 частина наповнювача*
- 1 частина базового рідкого масла**
- ефірні олії за бажанням
- формочка для бомбочек

Подрібнити в ступці або кавомолці лимонну кислоту (акуратніше-пил може дратувати дихальні шляхи). Змішуєте все компоненти. Капаєте харчовим барвником і розтираєте, як пісок на пляжі. Якщо робите двоколірні бомбочки - діліть масу на 2 частини і фарбуєте різними кольорами. При бажанні додаємо ефірні олії (до 10 крапель на 1 ванну). Потім утрамбовываете масу у формі. Даємо висохнути годину. Виймаємо і залишаємо ще на добу "скрепиться".
Докладніше в моїй групі про мило (там трохи інший рецепт, фото погані, зате відзняті покроково).

* Базові масла: макадамі, авокадо, кунжутна, жожоба - будь-яке. Можна використовувати оливкову олію.
** Наповнювачі: крохмаль, сухе молоко, морська сіль, косметична глина, какао і т. п.

Немає коментарів:

Дописати коментар