середа, 25 червня 2014 р.

Любов - найсильніша з усіх пристрастей, тому що вона одночасно заволодіває головою, серцем і тілом.

Любов - найсильніша з усіх пристрастей, тому що вона одночасно заволодіває головою, серцем і тілом.






Наша передплатниць Аріна Анісімова вирішила поділитися однією з коли-то здійснених ідей, яку, думаю, можна приєднати практично до будь-якого свята або ж просто здійснити без приводу, щоб просто зробити приємне коханій людині)



Відразу обмовлюся, що нижченаведені фото взяті з просторів інтернету, т. к. свої фотографії, на жаль, кудись зник.

Прошу наперед вибачення, якщо подібне було в паблике - з пошуку шукала, не знайшла)

сама ідея: Паперовий журавлик. Напевно, багато хто знає цю трагічну, і в той же час світлу легенду про 1000 паперових журавликів..
Ця легенда про японську дівчинку Садако, хворою лейкемією. Дівчинка молилася світі не землі - це було її найпотаємніше бажання, а легенда свідчила, що воно здійсниться, якщо скласти тисячу журавликів...
До того моменту, коли Садако померла, вона встигла зробити 644 журавля. Інших за неї склали друзі.

З тих пір існує легенда, що якщо скласти 1000 паперових журавликів, виповниться заповітне бажання.

Я в свою чергу 1000 журавликів не подужала..) Але склала стільки, на скільки мене вистачило.) Складала з різнокольорових клаптиків паперу, на яких заздалегідь написала приємні слова - так що б прочитати їх, потрібно було в наслідок розгорнути журавлика. Підвішувала їх за ниточки різної довжини - розвішувала їх на сходовій клітці, по перилах сходів, бо потрібний чоловік спускається по сходах. Але думаю, можна ними ж прикрасити квартиру, дерева на пікніку і т. д. на що вистачить фантазії.))

Сподіваюся, що ідея можливо комусь стане в нагоді.





Британська пара Лайонел і Еллен Бакстон відсвяткували свою 82-ю річницю їхнього сімейного життя. Йому 99 років, а в кінці березня він відсвяткує свій 100-річний ювілей, а Еллен вже 100. Вони почали зустрічатися в 1930 році, але тільки одружилися в 1936 році. Їх любов живе досі, а з роками вона лише зміцніла. Їм можна лише позаздрити і побажати ще багатьох років щасливого життя.


Бажаю всім довгого і щасливого спільного життя!







Стіна Монмартр в Парижі. Тут слова "я тебе люблю" написані на 311 мовах світу.






Любов - це коли "одного разу", стає "назавжди".








Сучасна любов.






В магазині шоколаду Anthon Berg розплачуються добрими справами. До кожної коробки цукерок прикріплений незвичайний цінник. «Ціна питання»: «Тиждень не критикувати вашу подругу, коли вона за кермом», «Подати сніданок у ліжко коханій людині», «Місяць не пліткувати за спиною у вашої подружки», «Прибирання по будинку», « Тиждень не брехати».



Що вам заважає організувати таке для своїх домашніх і просто половинок? )







Любов розтопить будь лід.






Чай для улюблених.








Коробка у вигляді цукерок. У неї можна покласти улюблені солодощі вашої половинки і поставити на чільне місце.






Листівка для коханої людини



Інгредієнти:
1. основа для листівки 10x10
2. серце з паперу із готової перфорацією для прошивання по краю
3. надыроколенные сердечка
4. плівка (упаковка для листівок або файл)
5. голка з ниткою
6. затискачі
7. біла гелева ручка
8. двосторонній скотч
9. ножиці







Моя любов до тебе... частина 1



Частина 2 http://vk.com/romantika_for_you? w=wall-35059398_45721
Моя любов до тебе... частина 1
Моя любов до тебе... частина 1
Моя любов до тебе... частина 1
Моя любов до тебе... частина 1
Моя любов до тебе... частина 1
Моя любов до тебе... частина 1
Моя любов до тебе... частина 1
Моя любов до тебе... частина 1
Моя любов до тебе... частина 1
Моя любов до тебе... частина 1





Подарунок: ноутбук з улюблених цукерок.


#r_gift

Немає коментарів:

Дописати коментар