субота, 24 січня 2015 р.

27 корисностей, які необхідно почати вже сьогодні

27 корисностей, які необхідно почати вже сьогодні



Можна разом зі своєю половинкою ;)

● Спіть не менше 8 годин.
● Перед сном виходите на прогулянку і дихайте свіжим повітрям.
● Випивайте в день не менше 1500 мл. води.
● Намагайтеся щодня їсти фрукти, овочі і ягоди.
● Випивайте склянку кефіру на ніч.
● Сидите в інтернеті не більше 2 годин на день.
● Доглядайте за своєю зовнішністю. З косметичних засобів використовуйте тільки натуральні.
● Бігайте вранці.
● Займайтеся спортом. Для мінімуму, купуйте обруч/скакалку і займайтеся по 15 хвилин в день.
● Посміхайтеся.
● Вчіть по 5 нових іноземних слів щодня.
● Кожен день прибирайтесь у своїй кімнаті, викидаючи непотріб і поливаючи рослини.
● Геть відмовтеся від фаст-фуду.
● Робіть ранкову зарядку.
● Медитуйте - просто розслабтеся, включите приємну музику, не думайте ні про що.
● Дізнавайтеся щось нове кожен день.
● Читайте. Хоча б по 10-15 сторінок щодня.
● Говоріть людям приємні слова і компліменти.
● Відмовтеся від нецензурних висловів та слів-паразитів. Загалом, стежте за своєю мовою.
● Робіть по одному маленькому доброї справи кожен день.
● Ходіть прямо. Слідкуйте за поставою.
● Заряджайтеся добрим позитивом щодня. Скромно рекомендуємо нашу сторінку в соцмережі :)
● Спробуйте стати вегетаріанцем хоча б на місяць. Раптом сподобається?
● Вчіться економити гроші. Це справа не одного дня.
● Думайте тільки про хороше.





НОВІ 100 причин!



Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ ТОМУ ЩО:
1.Ти розумний.
2.ти красивий.
3.ти добрий.
4.ти сміливий.
5.ти цілеспрямований.
6.ти щедрий.
7.ти уважний.
8.ти розуміє.
9.ти турботливий.
10.ти приголомшливий.
11.ти самий-самий.
12.ти веселий.
13.ти загадка для мене.
14.ти непередбачуваний.
15.ти цікавий.
16.ти милий.
17.ти романтичний.
18.ти білий і пухнастий.
19.ти люблячий.
20.ти помітний.
21.ти щасливий.
22.ти вмієш постояти за себе і за інших.
23.ти популярний.
24.ти доброзичливий.
25.ти дружиш з почуттям гумору.
26.ти вмієш читати мої думки.
27.твоя посмішка зачаровує.
28.я тону в твоїх очах.
29.твої поцілунки найсолодші.
30.ти готовий витримувати всі мої капризи.
31.твої руки найніжніші.
32.ти завжди готовий прийти на допомогу в скрутну хвилину.
33.ти підтримаєш мене у будь-яких починаннях.
34.ти можеш змусити мене посміхатися.
35.Ти єдиний, хто знає, як мене заспокоїти
36.ти ніколи не будеш обмежувати мою свободу.
37.ти можеш змусити мене похвилюватися.
38.ти змушуєш мене ревнувати.
39.ти ніколи, навіть під час сварок не говориш, що ненавидиш иеня.
40.ти змушуєш мене змінюватися на краще.
41.ти ніколи мені не набриднеш.
42.ти ніколи не виведеш мене з себе.
43.Тільки ти можеш 200 разів в день відповідати на одне і те ж питання і не хотіти мене вбити.
44.ти ніколи не оправдываешься, і мені це подобається, чорт візьми...
45.Ти привчив мене до того, що ти завжди поруч.
46.ти змушуєш мене повірити в те, що я красива...
47.ти знаєш всі мої бажання і виконуєш їх.
48.ти не ворчишь, коли я хочу шоколадку в 12 ночі, а йдеш і купуєш її мені.
49.ти ніколи в моїй присутності не фліртуєш з іншими.
50.ти по природі наївний.тільки вміло це приховуєш.
51.ти вмієш змусити мене почервоніти одним рухом.
52.Ти ніколи на мене не кричиш.
53.і вже тим більше ніколи не піднімеш на мене руку.
54.Я втрачаю голову, коли ти поруч.
55.Ти вмієш приносити мені задоволення.
56.Ми разом б'ємо рекорди)))
57.у тебе завжди є на мене час.
58.Ти не будеш лаятись, якщо я що-небудь зламаю або розіб'ю)))
59.І завжди подаси руку, виходячи з машини.
60.ти не вмієш ображатися або злитися на мене.
61.ти ніколи не опускаєш моїх подруг.
62.Ти ніколи не говориш про своїх колишніх.
63.ти не пошлеш мене, якщо я подзвоню в три години ночі.
64.ти не забуваєш про день народження моєї мами і приносиш квіти.
65.мої батьки від тебе без розуму.
66.Ти поб'єш будь-кого, хто образить мене.
67.ти не засинаєш, коли я розповідаю про модні новинки.
68.ти відбираєш у мене пачку сигарет і пляшку пива.навіть якщо я плачу.
69.ти готовий терпіти всі мої знущання, наприклад віск або лід.
70.ти обіцяєш мені, що завжди будеш поруч.
71.ти робиш божевільні вчинки заради мене.
72.ти говориш, що любиш мене по 100 раз в день.
73.ти завжди поступаєшся мені краще місце і не дозволяєш сидіти на підлозі.
74.Ти обіцяєш зробити з моєї кішки шаурму, але купуєш їй корм, якщо я пршу.
75.Ти знаєш що "ні" означає"ні", а не щось інше.
76.ти не запізнюєшся на побачення.
77.ти чекаєш мене стільки скільки треба і не ноешь, коли я фарбуюся.
78.ти робиш мені правдиві компліменти.
79.ти не вмієш пошлить в моєму товаристві.
80.ти ніколи не затикаєш мені рот.
81.ти не брешеш мені.лише зрідка.
82.ти робиш подвиги заради мене.
83.ти не забуваєш свої обіцянки.
84.ти завжди тримаєш слово.
85.ти вмієш готувати.
86.мені зручно з тобою спати.
87.ти обіцяєш, що ми будемо жити разом.
88.Ти стоїш поруч з дурним обличчям, коли я балакаю з подругами.
89.ти одягаєш на мене капюшон, і лаєшся, коли я не одягаю шапку.
90.ти такий ангел, коли спиш...
91.ти не боїшся залишатися зі мною удвох.
92.ти завжди підлаштовуєшся під моє розклад.
93.вдома вже не вистачає ваз для квітів, які ти даруєш.
94.Ти приймаєш як належне те, що однокласники називають нас чоловіком і дружиною.
95.ти не боїшся показатися смішним.
96.тільки ти розумієш мене, коли я реву то сміюся.
97.ти завжди пропускаєш мене вперед.
98.ти готовий прогуляти школу, якщо я хворію і мене треба провідати.
99.ти кажеш, що я лише твоя.
100просто тому що я люблю тебе!
НОВІ 100 причин!







55 причин, чому я тебе люблю



1. Тому що перед Твоїм чарівністю просто неможливо встояти.
2. Тому що Ти дзвониш, щоб тільки почути мій голос.
3. Тому що з Тобою можна говорити про все на світі.
4. Тому що Ти - цікава і багатогранна особистість.
5. Тому що у Тебе є свій погляд на речі.
6. Тому що Тобі подобається зі мною гуляти.
7. Тому що Тобі подобається просто бути зі мною.
8. Тому що Ти дуже красиво посміхаєшся.
9. Тому що Ти хочеш подобатися мені.
10. Тому що Ти якось по-особливому можеш зазирнути в очі.
11. Тому що Ти вмієш інтригувати, і дражниш мою цікавість.
12. Тому, що ти маєш поблажливість до моїх недоліків.
13. Тому що я не вмію довго на Тебе ображатися.
14. Тому що мені подобається сперечатися з Тобою на поцілунок.
15. Тому що мене зводять з розуму Твої поцілунки.
16. Тому що після поцілунків залишається смак Твоїх губ моїх.
17. Тому що Ти снишся мені.
18. Тому що Ти дуже щира людина і ніколи не брешеш мені.
19. Тому що Ти не намагаєшся змінити мене і з Тобою не треба прикидатися, а можна бути просто собою.
20. Тому що мені подобається Твій характер.
21. Тому що Ти цінуєш мене.
22. Тому що поруч з Тобою я відчуваю, що все можливо.
23. Тому що у Тебе неповторно-пустотливо-глибоко-загадково-играюще-інтригуюче-маняще-ласкающе-таємничо-хитрюще-чарівно-ніжно-іскристі очі.
24. Тому що у мене починає швидше битися серце, коли я чую Твій голос.
25. Тому що ми нарешті знайшли одне одного.
26. Тому що коли ми разом - мені вже нічого не потрібно.
27. Тому що у Тебе шалено красиве тіло.
28. Тому що Твої ласки зводять мене з розуму, примушуючи забути про все.
29. Тому що Ми - чудові коханці.
30. Тому що Тобі подобається дивитися на мене, коли я сплю.
31. Тому що мені дуже подобається прокидатися з Тобою.
32. Тому що кожне ранок починається для мене з думки: "Яке ж це щастя, що в мене є Ти!"
33. Тому, що тільки Ти говориш мені стільки ніжних і ласкавих слів.
34. Тому що Тобі подобається приємно дивувати мене.
35. Тому що мені подобається дарувати Тобі сюрпризи.
36. Тому що кожен день я дякую Богові за те, що ми зустрілися.
37. Тому що я можу просто дивитися на Тебе - і від будь-якого руху або жесту все більше закохуватися в Тебе.
38. Тому що Ти мене грієш, коли мені холодно.
40. Тому що мені подобається дарувати тобі кохання.
41. Тому, що на світі немає нікого краще за Тебе.
42. Тому що Ти - моє життя.
43. Тому що Ми любимо їсти однакове.
44. Тому що у Тебе чудові родичі.
45. Тому що Ми щасливі разом.
46. Бо Ти - моя половинка.
47. Тому що дорожче Тебе у мене нікого немає.
48. Тому що я хочу, щоб наші діти були схожі на Тебе.
49. Тому що Ти моє минуле, теперішнє і майбутнє.
50. Тому, що це щастя - Жити поруч з Тобою
51. Тому що ти одягаєш на мене капюшон, і лаєшся, коли я не одягаю шапку.
52. Тому що твої руки найніжніші.
53. Тому що я тону в твоїх очах.
54. Тому що ти не боїшся показатися смішним.
55. Я люблю тебе і не треба жодних причин!
55 причин, чому я тебе люблю
55 причин, чому я тебе люблю
55 причин, чому я тебе люблю
55 причин, чому я тебе люблю

Немає коментарів:

Дописати коментар