середа, 21 січня 2015 р.

#wi_handmade

#wi_handmade


Красиві блискучі келихи за допомогою клею, блискіток, спонжа і клейкої стрічки!
#wi_handmade
#wi_handmade
#wi_handmade
#wi_handmade
#wi_handmade
#wi_handmade
#wi_handmade
#wi_handmade





Цінуйте тих, хто поруч.








Мак. #r_pack






Я не буду говорити, що я не можу жити без тебе.


Я можу, але я цього не хочу.







Схема коробочок #r_pack






Чаші з намистин



1. Беремо тарілки/чаші, які послужать основою для наших
2. Змащуємо їх тонким шаром олії (щоб не пригоріли)
3. Потім розкладаємо в наші основи намистини так, як показано на рисунку.
4. Тарілки з викладеним намистинами кладемо на 10 хвилин в розжарену піч, щоб намистинки трохи розплавилися і склеїлися між собою
5. Дістаємо з духовки і даємо охолонути
6. Готово! #r_hm #r_decor







Грег Берендт, Ліз Туччилло.


Ви просто йому не подобаєтеся: вся правда про чоловіків.





Як зав'язати бантики #r_pack








Павич.

Павич.
Павич.
Павич.
Павич.
Павич.
Павич.









Павич
А давайте змайструємо Павлина! Робимо голову: З дроту згинаємо каркас, з фольги формуємо головуприклеиваем око-намистину. Обклеюємо солоним тістом, формуючи дзьобик і віки..









Стара нова кухня.



Знадобилися:
шпалери (звичайні паперові), клей для паперових шпалер, фарба, лак, кисті і валик.
Стара нова кухня.
Стара нова кухня.
Стара нова кухня.
Стара нова кухня.
Стара нова кухня.
Стара нова кухня.









Моя стара-нова кухня
Ідея переробити стару кухню з'явилася після того, як я оббігала всі магазини міста і не знайшла те, чого мені хотілося. А мені хотілося щось незвичайне і не таке як у всіх! Тоді ...





Немає коментарів:

Дописати коментар