вівторок, 20 січня 2015 р.

Яна складає з букв, які тримають різні люди, фразу для своєї коханої людини. У мене є пропозиція об'єднається: букви ж універсальні) Якщо ми разом сфотографуємося з однією буквою, то з нашого живого алфавіту кожна зможе скласти колаж. Зараз шукаємо дівчат, які можуть сфотографуватися з літерами "З", "Е"!

Яна складає з букв, які тримають різні люди, фразу для своєї коханої людини. У мене є пропозиція об'єднається: букви ж універсальні) Якщо ми разом сфотографуємося з однією буквою, то з нашого живого алфавіту кожна зможе скласти колаж. Зараз шукаємо дівчат, які можуть сфотографуватися з літерами "З", "Е"!






Зробіть колаж з ваших фотографій






Робила своїй коханій (фото, на жаль, не збереглося) пазл. Зараз можна замовити пазл з вашою фотографією, але у мене був звичайний. Я купила невеликий, зібрала його, перевернула і на звороті написала послання коханій. Коли він зібрав зміг прочитати)






Я досі не розповіла, що подарувала коханому на 14 лютого. Я зробила фотокнигу, але не з фотографіями, а з його віршами, які він писав в дитинстві. Стилізувала це під повноцінне видання. Йому сподобалося)


p.s. друкувати як фотокнигу дешевше, ніж замовити повнокольоровий книгу накладом 1 шт.







Колаж із спільних фото. Можна подарувати подрузі і батькам, наприклад на річницю.






Фоторамка-серце.


#Романтика@romantika_for_you
Фоторамка-серце.
Фоторамка-серце.
Фоторамка-серце.
Фоторамка-серце.
Фоторамка-серце.
Фоторамка-серце.







На сайті webofhuman.ru зробила нашу фотографію з коханим різних фото. Завантажуєте ваше фото. А його складають з множетсва фото інших людей. Якщо сильно наблизити - їх можна розгледіти. називається тайтл фото.






Багато де в інтернеті це бачила. Нарешті з'ясувала, що фото з сайту marthastewart.com. Виявляється таку свічку можна зробити самим маючи воскові пластини з яких вирізають сердечка. Феном підігрівають сама сердечко і місце на свічки, куди будуть кріпити. І з'єднують. Якщо б я знала де ці воскові листи продаються...








Ідея для фоторамочек






Ще одна ідея гірлянди. Вирізаємо букви ХХХ ( в Америці означає "цілий"), або ваші ініціали. Нанизуєте на ниточку разом з вашими фотографіями.








Любовні купони. Сьогодні пропоную їм не користуватися, отже 8 березня) Але на майбутнє. Інші купони відповідним фотоальбомі групи.






Зробила практичні подарунки - наварила всім на 8 березня мила, в тому числі і з фотографією.








З букв можна скласти ваші імена і застосувати їх для фотосесії, наприклад. Або прикрасити подарунок.






Я замовила шрифт у вигляді свого почерку (так-так, це жахливе-це мій почерк). Тепер навіть електронні листівки у мене персональні. Цей вірш було надруковано в фотокнизі, про яку я сьогодні розповідала.








Закінчився наш фотоконкурс "найромантичніша пара". Дякую всім учасникам! Мені було дуже складно триматися і не ставити лайки під вашими фотографіями. Після підрахунку голосів, оголошую наших трьох переможців:


1 місце - Євгенія Гаркушенко
2 місце - Ганна Теленкова
3 місце - Дар'я Гришина

Вітаємо переможців!!
P. s. Всіх переможців прошу зв'язатися зі мною для вручення подарунка - мылка зі своєю фотографією, яке я зварю спеціально для них.





Ще трохи фото атрибутів з мого весілля, які я робила сама.


У бонбоньерках, про яких я писала раніше vk.com/wall-35059398_2560, лежали ще марблз (декоративні камінчики). Ми відмовилися від грошових конкурсів, а з'ясувати, хто народиться першим дуже хотілося) Я зробила 2 ящички: рожевий і блакитний. Ведучий попередив, що камінчики для голосування потрібно опускати в них. Протягом вечора гості підходили до столика, де вони стояли, і голосували, кидаючи у відповідний ящичок камінчик з бонбоньєрки.
Бонбоньєрки, до речі, шила мама) За що їй величезне спасибі: 50 мішечків із зав'язками і прикрашені намистинками - це не мало)
p.s. За нами в 22 вечора приїхало таксі, ми попрощалися з гостями побажавши їм добре продовжувати відзначати і поїхали в аеропорт. Вже по дорозі до нього мені зателефонувала свідок і сказала, що буде хлопчик))
* Коробочки робила з кольорового ватману, прикрашала бантами і стрічками з тканини, стразами.

Немає коментарів:

Дописати коментар