неділя, 26 жовтня 2014 р.

101 причина, чому я люблю Тебе

101 причина, чому я люблю Тебе



Ми раді, що вам так сподобались причини, які ми нещодавно розміщували в паблике (ми про цю запис http://vk.com/wall-35059398_31979). І ми знайшли для вас нові причини! :) Кохайте і будьте коханими!

1. Тому що моє улюблене чоловіче ім'я -... (його ім'я)
2. Тому що все почалося з музики... Пам'ятаєш?
3. Тому що у Тебе неповторно-глибоко-загадково-інтригуюче-ласкающе-пустотливо-хитрюще-чарівно-ніжно сяючі очі, повні любові
4. Тому що Ти дзвониш, щоб тільки почути мій голос
5. Тому що з Тобою можна говорити про все на світі
6. Тому що Ти - цікава і багатогранна особистість
7. Тому що Ти зустрічаєш мене після пар
8. Тому що Ти такий ласкавий
9. Бо Ти - мій Бесенок і Рижик
10. Тому що я захоплююся Твоєю пунктуальністю
11. Тому що Ти наймиліший на світі
12. Тому що Ти незмінно піднімаєш мені настрій
13. Тому що кожен вечір лунає Твій телефонний дзвінок
14. Тому що Ти дивуєш мене увагою і прекрасними подарунками
15. Тому що з Тобою час летить зовсім непомітно
16. Тому що Ти дуже красиво посміхаєшся
17. Тому що Ти незмінно ввічливий
18. Тому що Ти завжди тримаєш слово
19. Тому що мене зводять з розуму Твої поцілунки
20. Тому що Ти розумієш мене і відвертий зі мною
21. Тому що я не вмію довго на Тебе ображатися
22. Тому що Ти проводжаєш мене, якщо я пізно повертаюся додому
23. Тому що після поцілунків залишається смак Твоїх губ на моїх
24. Тому що Ти мурлыкаешь і рычишь
25. Тому що в Тебе немає шкідливих звичок
26. Тому що Ти непереборний: чарівний, чудово доглядаєш
27. Тому що Ти віриш, що все буде добре
28. Тому що я отримую масу задоволення від спілкування з Тобою
29. Тому що мені приємно робити Тобі масаж
30. Тому що від Твого масажу я просто таю
31. Тому що Ти - білий і пухнастий Ангел
32. Тому що у Тебе хвилюючий оксамитовий шепіт
33. Тому що Ти такий уважний і тактовний
34. Бо щось є в Твоїх очах, що додає мені сил, допомагає йти далі, долаючи перешкоди
35. Тому що Ти доглядаєш за мною, коли я хворію
36. Тому що Ти снишся мені
37. Бо з Тобою я не відчуваю себе самотньою
38. Тому що на образу Ти даєш мені рівно 10 секунд
39. Тому що Ти дуже щира і ніколи не брешеш мені
40. Тому що мені подобається сила Твого характеру
41. Тому що Ти вмієш інтригувати, вміло дражниш цікавість
42. Тому що Ти вмієш зі мною розмовляти
43. Тому що Ти вмієш зі мною мовчати
44. Тому що з Тобою так легко
45. Тому що Ти - втілення мужності
46. Тому що Тобі подобаються мої вірші
47. Тому що Ти чуттєво-сексуальний
48. Тому що Ти цінуєш мене
49. Тому що Ти ніколи не підвищуєш голос
50. Тому що я - Твоя приручена Тигриця
51. Тому що Ти не здатний на зраду
52. Тому що перед Твоїм чарівністю просто неможливо встояти
53. Тому що Ти подобаєшся моїм батькам
54. Тому що я посміхаюся, коли чекаю Тебе
55. Тому що Ти даєш мені можливість відчути себе жінкою
56. Тому що Ти здатний зосередитися на одній речі
57. Тому що Ти сумуєш за мене, навіть коли ми не бачимось день (Та що там день! Всього лише годину - і я вже сумую)
58. Тому що Ти мене розумієш, як ніхто на світі
59. Тому що Ти якось по-особливому можеш заглянути в очі
60. Тому що у мене на холодильнику висить "конструктор", подарований Тобою, а на полиці сидить смугастий "маленький сюрприз"
61. Тому що Ти вмієш читати мої думки
62. Тому що Ти так зворушливо про мене дбаєш
63. Тому що Тобі подобається дивитися на мене, коли я сплю
64. Тому що дорожче Тебе у мене нікого немає
65. Тому що Ти не любиш самотність
66. Тому що я стаю ірраціонально щасливою, просто коли Ти поруч
67. Тому що Ти робиш мені чудові сюрпризи
68. Тому що кожен раз ми проводимо незабутні вихідні
69. Тому що кожне ранок починається для мене з думки: "Як я щаслива, що у мене є Ти!"
70. Тому що Ти допомагаєш мені готуватися до заліків та іспитів
71. Тому що Твої ласки зводять мене з розуму, примушуючи забути про все
72. Тому що у Тебе є свій погляд на речі
73. Тому що Ти ніколи не дістаєш порожніми непотрібними розмовами
74. Тому що Тобі подобається приємно дивувати мене
75. Тому що Ти особливий
76. Тому що коли ми разом - мені вже нічого не потрібно
77. Тому що Ти дуже терплячий
78. Тому що Ти питаєш, про що я думаю
79. Тому що поруч з Тобою я відчуваю, що все можливо
80. Бо з Тобою не треба прикидатися - можна бути самою собою
81. Тому що Ти помічаєш і пам'ятаєш деталі
82. Тому що Тобі не важлива думка оточуючих
83. Тому що Ти так зворушливо ніжний зі мною
84. Тому що коли я думаю про ідеального коханого - я уявляю саме Тебе
85. Тому що я так довго шукала Тебе
86. Бо Ти пам'ятаєш, що у мене був важкий день, і розпитуєш, як все пройшло
87. Тому що Ти допомагаєш мені на кухні
88. Тому що у мене починає швидше битися серце, коли я чую Твій голос
89. Тому що Ти вмієш зберігати секрети
90. Тому що я щаслива поруч з Тобою
91. Тому що Ти щасливий зі мною
92. Тому що Ти думаєш про мене і віриш в мене
93. Тому що кожен день я вдячна Богу за те, що ми зустрілися
94. Тому що Ти - чудовий Коханець
95. Тому що Ти не намагаєшся змінити мене, а любиш і приймаєш такою, яка я є
96. Тому що Ти рідко кажеш "Я люблю тебе", і це змушує мене дбайливіше ставитися до цих дорогоцінних словами
97. Тому що Ти все одно знаходиш інші способи, щоб продемонструвати свою любов
98. Тому що я можу просто дивитися на Тебе - і від будь-якого руху або жесту все більше закохуватися в Тебе
99. ПотомучтоТы - моє життя
100. To the world You may be one person, but to one person You may be the world. You are the world to me
Перерахувавши 100 причин, я все-таки ні на крок не наблизилася до мети, тому що...
101 причина: Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ, тому що ТИ - це ТИ, і не треба жодних причин!!!

Кохайте і будьте коханими!





Збірка радянських мультфільмів про Новий рік!



Не забудьте подивитися напередодні новорічних свят! #r_ng

Немає коментарів:

Дописати коментар