вівторок, 28 жовтня 2014 р.

У зв'язку з першим днем весни згадала, як була у мене мрія: букет зірваних тюльпанів. Зараз я, звичайно, розумію, що це варварство і не красиво... і ще штраф)) Але коли ти в 11 класі це здається нормальним) Мій молодий чоловік тоді вчився на 3 курсі, гроші були, але мені хотілося все-таки зірваних-було в цьому щось під мій характер) І ось приходжу додому до нього раніше, ніж він приїхав (у мене були ключі) і знаходжу на столі величезний букет) Було дуже приємно)

У зв'язку з першим днем весни згадала, як була у мене мрія: букет зірваних тюльпанів. Зараз я, звичайно, розумію, що це варварство і не красиво... і ще штраф)) Але коли ти в 11 класі це здається нормальним) Мій молодий чоловік тоді вчився на 3 курсі, гроші були, але мені хотілося все-таки зірваних-було в цьому щось під мій характер) І ось приходжу додому до нього раніше, ніж він приїхав (у мене були ключі) і знаходжу на столі величезний букет) Було дуже приємно)






Ідея для тих у кого коханий не любить романтику, а зробити щось незвичайне хочеться. Мій чоловік вчора попросив приготувати картоплю. Я замовила їжі в його улюбленому ресторані з доставкою. Сама в цей час вклалася, нафарбувалася, кажучи, що картопля готується. Потім швидко прикрасила кухонний стіл, постелила спеціальну скатертину і т. п. Створила "Меню"і "рахунок", в якому ціна за страви були поцілую, масаж і т. п. Одяглася в блузку зі спідницею, підбори. Накинула халат поверх, щоб чоловік нічого не запідозрив, і принесла йому листівку-запрошення в ресторан, де було написано, щоб він одягнувся належно. Чоловік дуже здивувався, що для картоплі потрібен краватка) Прийшов і..ще більше здивувався) У результаті він замовляв все по меню, я йому все приносила, паралельно ми веселилися, т. к. на підборах 12 см по кахлю з їжею в руках ходити не зручно. Веселилися весь вечір) Йому дуже сподобалося. Тепер розплачується за рахунком.


p.s. 2 фотографії наводжу не повні - оскільки їжа не головне - головне "ціни")
p.p.s. Прикріпила "меню" - можете зберегти собі, натиснувши "поділитися"- "завантажити на диск".





Приємно подивитися, як красиво можна прикрасити стіл








Клеїмо на двосторонній скотч або клей-пістолетом.


#Романтика@romantika_for_you
Клеїмо на двосторонній скотч або клей-пістолетом.





Як в Америці оформляють святковий стіл... Мрія)








Бачила в інтернеті такий ось календар - закрашиваете сердечко настільки, наскільки хорошим був цей день) Самим зробити не складно - сердечко з 4 відсіками і розмножити на аркуші в потрібній кількості. Можна зробити календар по місяцях, тоді на аркуші А4 робити по 28-31 штуці. І роздрукувати вдома.






На сьогодні останній пост - прохання. Чоловіки, завтра 8 березня! Будь ласка, не забудьте своїм половинкам приготувати сніданок і прикрасити стіл квітами. Може бути і не всім по душі романтика, але турботу ще ніхто не відміняв.


P. s. Не забуваємо про мам)







Плетіння з газет-журнальний столик



#Меблі@romantika_for_you
Плетіння з газет-журнальний столик
Плетіння з газет-журнальний столик
Плетіння з газет-журнальний столик
Плетіння з газет-журнальний столик
Плетіння з газет-журнальний столик
Плетіння з газет-журнальний столик
Плетіння з газет-журнальний столик
Плетіння з газет-журнальний столик
Плетіння з газет-журнальний столик









Плетіння з газет-журнальний столик.. Обговорення на LiveInternet - Російський Сервіс Онлайн-Щоденників..
Ось вирішила спробувати сплести стіл з газетних трубочок, виставляю на ваше огляд.І невеликий МК(роблю вперше)Якщо виникнуть питання задавайте... Початок закладено... Столик вирішила..









Столик з ящиків.


#Меблі@romantika_for_you
Столик з ящиків.
Столик з ящиків.
Столик з ящиків.
Столик з ящиків.
Столик з ящиків.
Столик з ящиків.
Столик з ящиків.
Столик з ящиків.
Столик з ящиків.
Столик з ящиків.

Немає коментарів:

Дописати коментар