пʼятниця, 31 жовтня 2014 р.

Подушечки - валики

Подушечки - валики

Подушечки - валики
Подушечки - валики
Подушечки - валики
Подушечки - валики
Подушечки - валики
Подушечки - валики





Тапки-боти "Білосніжки"



Детальніше за посиланням.
Тапки-боти
Тапки-боти
Тапки-боти
Тапки-боти
Тапки-боти
Тапки-боти
Тапки-боти
Тапки-боти
Тапки-боти









Тапки-боти 'Білосніжки'
Доброго дня, мене звуть Марина. Я люблю затишні домашні речі. Я шию ось такі тапки-боти. І сьогодні вирішила поділитися з Вами як це робити:) Викрійка універсальна для різних моделей...











Метелик з мережива

Метелик з мережива
Метелик з мережива
Метелик з мережива
Метелик з мережива
Метелик з мережива









І ось вона з'явилася на світ! Метелик.
Замовниця дуже просила зробити келихи з метеликами і дала мені фото. Дуже довго я думала як і з чого її зробити! Просила допомоги у вас, дорогі майстрині! Спасибі всім хто..









Схема виноградних листків

Схема виноградних листків
Схема виноградних листків







Шкатулка-яйце. Частина 1.



Автор МК: Герасик

Частина 2: vk.com/wall-31805219_12574


Немає коментарів:

Дописати коментар