неділя, 26 жовтня 2014 р.

Кілька порад про те, як повернути романтику у відносини

Кілька порад про те, як повернути романтику у відносини



Постарайтеся, щоб снідали, обідали і вечеряли ви завжди разом. Це зміцнить ваші стосунки.

Вимикайте телевізор, коли ви залишаєтеся наодинці. Переключіть свою увагу один на одного, просто поговоріть про що-небудь. Це дуже допомагає зблизитися!

Запаліть свічки, включіть романтичну музику. Створіть приємну і
розслаблюючу атмосферу. І зовсім не обов'язково займатися любов'ю в такій ситуації; можна просто поговорити про щось приємне.

Постійний брак часу не дає вам займатися сексом так часто, як
хотілося б? Тоді, принаймні, обіймайте та цілуйте один одного частіше, зберігайте контакт «шкіра до шкіри».

Плануйте провести разом хоча б один романтичний вечір на тиждень.
Відключайте на цей час всі телефони, не відкривайте двері раптово прийшли в гості друзів, не дайте будь-яким іншим «стихійних лих» перешкодити вашому романтичного спілкування.

Все у ваших руках. Не уникайте романтики, це не зробить вас слабкими. Навпаки, ви побудуєте сильні і прекрасні стосунки, які триватимуть протягом багатьох десятиліть.

Любові вам і романтики!
Кілька порад про те, як повернути романтику у відносини





Книжечка для улюбленого чоловічка: 55 причин ♥

Книжечка для улюбленого чоловічка: 55 причин ♥
Книжечка для улюбленого чоловічка: 55 причин ♥
Книжечка для улюбленого чоловічка: 55 причин ♥







Правила для жінок, що бажають мати хорошу сім'ю



- Не варто думати, що професія, кар'єра та соціальний престиж зможуть замінити вам сім'ю і дітей. Як це не важко, але необхідно навчитися поєднувати ці поняття. При цьому також не можна забувати і про те, що жінка зобов'язана приділяти своїй зовнішності належну увагу - це і одяг та інші, видимі і невидимі, атрибути жіночності.

- Хороша сім'я не дістається даром, не падає з неба, не складається сама по собі. Вона, втім, як і будь-яке творіння людини, вимагає невпинних величезних зусиль, уміння і уваги. Притому з боку жінки потрібні набагато більші зусилля, ніж з боку чоловіка.

- У разі сварки, розладу провину шукайте, перш за все, в самій собі, а вже потім в чоловіка. Чужі недоліки завжди помітніше, ніж свої власні.... Як би сильно вас не розгнівав, або засмутив вчинок чоловіка, не реагуйте миттєво і одразу ж не выплескивайте на нього всі свої образи. Для початку постарайтеся заспокоїтися. І тільки потім дійте.

- Намагайтеся завжди знаходити позитивні риси в зовнішності і в характері свого чоловіка і кажіть йому про них по можливості частіше. Він, чуючи про свої достоїнства, буде прагнути стати ще краще. Не упускайте випадку сказати йому про те, як вам з ним добре. Така похвала самолюбству тільки зміцнить його прихильність до вас. Крім того доведено, що визнання подібного роду стимулюють чоловіків, заряджають їх енергією. Не забувайте, що навіть в інтимній сфері, незважаючи на воші романтичні мрії про скоєне чоловікові, від вас багато що залежить.

- Не будьте похмурою, незадоволеною, не хнычьте, навіть якщо у вас є підстави для цього. Чоловікові дуже скоро набридне сумна дружина. Повірте, у нього, як і у вас, безліч турбот і своїх чоловічих проблем. Краще частіше згадуйте про те, як вибрали саме його серед всіх інших ваших шанувальників, як прагнули завоювати його розташування, і що ви насправді дуже підходите один одному.

- Якщо раптом у вас в житті несподівано виникне флірт з іншим чоловіком, не дозволяйте розростися цієї події до глибокого захоплення. Навряд чи новий об'єкт захоплення виявиться досконаліше і краще. Якщо б у вас була можливість дізнатися його ближче, напевно ви б у ньому виявили куди більш серйозні недоліки, ніж у свого власного чоловіка, до недоліків якого вже встигли звикнути....

- Намагайтеся дітям вселити повагу і любов до батька. Ні в якому разі не соперничайте з чоловіком, намагаючись завоювати любов дітей. Будьте великодушною. Поважайте його батьків, не залежно від того, який у них характер і як вони до вас ставляться. Знайте, що навіть якщо ваш чоловік і не показує цього, в душі він обов'язково зазначає ваше благородство і терпимість.

- Не приймайте самостійно серйозні радикальні рішення, які мають для вашої родини життєво важливе значення. Обов'язково обговорюйте їх зі своїм чоловіком. І коли, можливо, в підсумку саме вашу пропозицію буде прийнято, він буде задоволений тим, що брав участь в ухваленні рішення, і що ви його думкою дорожите. Незважаючи на те, що в суспільстві в цілому чоловіки лідирують, дуже часто в сім'ї чоловік закомплексований набагато більше, ніж жінка...

- Не давайте волю ревнощів. Але не варто впадати в протилежну крайність, демонструючи до ситуації, що склалася повна байдужість.

- Все, що було сказано вище, зовсім не означає, що вам треба придушити власну гідність, відмовитися від критичного погляду на речі і перетворитися на раба сім'ї. Ні в якому разі. Проявляйте свої емоції, почуття, того ж вимагайте від чоловіка, але завжди з почуттям міри, з тактом і - найголовніше - з великою любов'ю!
Правила для жінок, що бажають мати хорошу сім'ю





100 причин, чому я люблю тебе.



1. З тобою ніколи не скучно
2. Ти знаєш як змусити мене посміхнутися
3. Ти завжди відчуваєш мій настрій
4. Ти любиш мене з усіма моїми недоліками

Прочитати всі причини можна за посиланням нижче. Спасибі всім підписалися на наш паблік "Романтика і декор своїми руками"!









100 причин чому я люблю
100 причин, чому я люблю тебе.
1. Щастя-це бути з тобою
2. З тобою ніколи не скучно


3. Ти знаєш як змусити мене посміхнутися


4. Ти завжди відчуваєш..












100 причин, чому я люблю тебе



1. Тому що Ти непередбачувана
2. Бо Ти єдина (і неповторна)
3. Тому що Ти щаслива зі мною
4. Тому що Ти розумієш мене і відверта зі мною
5. Тому що Ти чуттєво-сексуальна
6. Бо Ти втілення жіночності
7. Тому що Ти думаєш про мене і віриш в мене
8. Тому що Ти спокуслива
9. Тому що Ти мурлыкаешь
10. Тому що у Тебе неповторно-пустотливо-глибоко-загадково-играюще-інтригуюче-маняще-ласкающе-таємничо- #r_romantic хитрюще-чарівно-ніжно-іскристі очі
11. Тому що у Тебе не менш надихаюча усмішка
12. Тому що в Тебе божественна постать
13. Тому що у Тебе котяча порода і звички
14. Тому що Ти даруєш тепло і посмішки оточуючим
15. Тому що Ти часто буваєш різною (зовні)
16. Тому що Тобі подобається бути красивою
17. Тому що Ти зворушливо ніжний зі мною
18. Тому що Ти вмієш зі мною розмовляти
19. Тому що Ти вмієш зі мною мовчати
20. Тому що Ти сумуєш за мене, навіть коли ми не бачимось день (цілий день - як довго, і я вже скучила:)
21. Тому що Ти питаєш, про що я думаю
22. Тому що після поцілунків залишається Твій аромат на моїх губах
23. Тому що Ти засинаєш на моєму плечі
24. Тому що Ти чуєш стукіт мого серця
25. Тому що Ти така ласкава киця, що вранці просто неможливо встати
26. ...тому що саме тому мені немає необхідності рано прокидатися
27. Тому що мені подобається гладити Тебе
28. Тому що Тобі подобається, коли я ношу Тебе на руках
29. Тому що Ти даєш мені можливість відчути себе чоловіком
30. Тому що Ти - сонечко
31. Тому що Тобі подобається лежати у мене на плечі в кінотеатрі.
32. Тому що після фільму моя одяг пахне Твоїми духами
33. Коли я одягаю її на наступний день - відчуття, що Ти поруч і обіймаєш мене
34. Тому що Ти готуєш смачні молочні коктейлі
35. Тому що у Тебе м'які і обережні подушечки пальців
36. Тому що у Тебе холодні долоні
37. Тому що у Тебе нігтики кольору металік.
38. Тому що у мене починає швидше битися серце, коли я бачу Тебе
39. Тому що у Тебе хвилюючий оксамитовий шепіт
40. Тому що мені подобається сперечатися з Тобою на поцілунок
41. Тому що Тобі подобається приємно дивувати мене
42. Тому що мені подобається дарувати Тобі сюрпризи
43. Тому що Ти хочеш мені подобається
44. Тому що в Тебе сміх дзвіночками
45. Тому що Ти любиш лоскотати мене своїми пухнастими віями
46. Тому що мені шалено подобаються Твої довгі і тонкі пальці
47. Бо Ти навчила мене вірити в щасливі вагони, квитки, вії...
48. Тому що у Тебе грайливі кучері, що викликають мою посмішку і роблять тебе загадково-спокусливою
49. Тому що Ти бачиш на небі не тільки хмари, але і, наприклад, смугастого тигра...
50. Тому що Ти відкрила для мене хмара парашютиков кульбаби
51. Тому що Ти "навік нерозлучна з дощем"
52. Тому що Ти цілуєш мої долоньки
53. Тому що я посміхаюся, коли чекаю Тебе
54. Тому що Ти торкаєшся до мене ніжкою під партою
55. Тому всі вірші, які я читаю - про Тебе
56. Тому що Тобі подобається, коли я катаю Тебе на човні
57. Тому що мені подобається втирати Тобі спинку молочко для засмаги
58. Тому що Ти залишила сліди котячих лапок в моїй душі
59. Тому що Ти цінуєш мене
60. Тому що мені подобається відчувати Твоє тіло, коли ми приймаємо душ
61. Тому що Тобі подобається годувати птахів
62. Тому що Ти - принцеса
63. Тому що Тобі подобається мій підвіконня
64. Тому що Ти обіймаєш мене поглядом
65. Тому що кожен вечір у мене в душі лунає Твій телефонний дзвінок
66. Тому що Ти посміхаєшся і мурлыкаешь, коли я дарую Тобі квіти
67. Тому що Ти даруєш мені ласку
68. Тому що Ти дотрагиваешься ззаду холодними пальчиками до моєї шиї
69. Тому що Тобі, як і мені, подобається небо
70. Тому що мені подобається, коли Ти зненацька приходиш
71. Тому що підозріло часто я проводжаю Тебе саме по ночах
72. Тому що у мене на холодильнику стоїть "я", подарований Тобою
73. ... і поливати його потрібно тільки по четвергах
74. Тому що Тобі не важлива думка оточуючих
75. Тому що мені приємно Тобі робити масаж
76. Тому що Ти відверто розмовляєш зі мною
77. Тому що у Тебе виходить смачний чай з м'ятою
78. Тому що Тобі подобається просто бути зі мною
79. Тому що у Тебе є свій погляд на речі
80. Тому що Ти намагаєшся бути для мене еротичною і спокусливою
81. Тому що Тобі подобається робити добрі справи оточуючим
82. Тому що мені подобається, коли ми читаємо вголос один одному
83. Тому що Тобі подобається зі мною гуляти
84. Тому що Тобі подобаються великі вікна (особливо на стелях), і Ти хочеш жити на мансарді
85. Тому що Ти обертаєшся помахати мені, коли Ти йдеш
86. Тому що Ти віриш, що "все буде добре"
87. Тому що чистити зуби мені приносить задоволення тільки з Тобою
88. Тому що Ти хочеш бути незвичайною нареченою
89. Тому що мені подобається грати Твоєї долонькою
90. Тому що Ти дзвониш, щоб тільки почути мій голос
91. Тому що Ти подарувала мені небо
92. Тому що Ти снишся мені
93. Тому що Ти уважна Коханка
94. Тому що Ти турбуєшся про Наших взаєминах
95. To the world you may be one person, but to one person you may be the world. You are the world to me.
96. Тому що у світлі променів сонця, що створюють навколо Тебе золоту ауру, Ти здаєшся ангелом
97. Бо Ти - моя Леді!
98. Бо Ти - моя половинка
99. Тому що Ти - моє життя
100. Тому що я стаю ірраціонально щасливим, просто коли Ти поруч
Перерахувавши 100 причин, я все-таки ні на крок не наблизився до мети, бо
101 причина:
Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ, і не треба жодних причин

"Романтика і декор своїми руками" - радимо підписатися!

Немає коментарів:

Дописати коментар