середа, 29 жовтня 2014 р.

Дуже солодкий їжачок

Дуже солодкий їжачок

Дуже солодкий їжачок
Дуже солодкий їжачок
Дуже солодкий їжачок
Дуже солодкий їжачок
Дуже солодкий їжачок
Дуже солодкий їжачок
Дуже солодкий їжачок
Дуже солодкий їжачок
Дуже солодкий їжачок









"Дуже солодкий їжачок". МК
Хочу з Вами поділиться своїм досвідом у створенні









Павич з капрону.

Павич з капрону.
Павич з капрону.
Павич з капрону.
Павич з капрону.







Лілія

Лілія
Лілія
Лілія
Лілія
Лілія
Лілія
Лілія
Лілія









МК лілії
Як-то вже давно так і в передостанньому моєму блозі рукодільниці просили зробити МК лілії і ось я зважилася. Це мій дебют, можливо і трохи корявыйно не судіть строго. Сподіваюся, кому-то..









Як скласти серветку у вигляді сорочки #r_decor








- Це моя піжама.


- Мила, це моя футболка.
- Ні, ЦЕ МОЯ піжама!
- Це моя піжама.





Гірлянди. #r_decor








Осіння ваза з гілочок і непотрібною банки. #r_decor






Шоколадні кошики для морозива. Розтоплюємо шоколад, беремо маленькі кульки, надуваємо (не забудьте їх помити і надувати краще не до "упору"). Вмочаємо в розтоплений, але злегка остиглий шоколад. Даємо застигнути. Насолоджуємося! #r_food #r_decor


Немає коментарів:

Дописати коментар