неділя, 26 жовтня 2014 р.

Дерево з бісеру

Дерево з бісеру

Дерево з бісеру
Дерево з бісеру
Дерево з бісеру
Дерево з бісеру
Дерево з бісеру









Майстер-клас. Дерево з бісеру. Коментарі : LiveInternet - Російський Сервіс Онлайн-Щоденників
В колонках грає - rihanna - disturbia Отже, для роботи нам знадобляться: 1. бісер блакитний і білий; 2. дріт для листів і гілок (у мене вона 0, 28) і стовбура (0, 7); 3. кусачки..









Берізка з бісеру










Берізка з бісеру МК
Це мій перший майстер-клас, тому не судіть, будь ласка, дуже строго :))
Ось таку берізку з бісеру я виготовила всього за день.











Гліцинія з бісеру







Бонсай з бісеру









Гліцинія. Дерево з бісеру.










Гліцинія для мами. Дерево з бісеру. Частина2. МК.. Коментарі : LiveInternet - Російський Сервіс Онлайн-Щоденників..
Думаю, для тих, хто коли-небудь займався бісерними деревами, мій мк не буде одкровенням) Правда, є тут пара штрихів, які моя додав від себе)) Типу, інновації, щоб..









Фіалки з бісеру на дроті

Фіалки з бісеру на дроті
Фіалки з бісеру на дроті
Фіалки з бісеру на дроті
Фіалки з бісеру на дроті
Фіалки з бісеру на дроті
Фіалки з бісеру на дроті
Фіалки з бісеру на дроті
Фіалки з бісеру на дроті









Фіалки з бісеру на дроті / Бісероплетіння / В рукоділлі
Букет блакитних фіалок з бісеру, зроблений своїми руками. Докладний майстер-клас виготовлення фіалок і покрокові фотографії роботи.





Немає коментарів:

Дописати коментар