Малюємо веселку
За допомогою такого інструменту також можна тонувати папір, розфарбовувати небо, готувати фон для граттажу, і напевно ще багато чого цікавого.
Фарби потрібно приготувати заздалегідь. Гуаш викладаємо ось такими ковбасками, вона повинна підсохнути, тому малювати можна буде через пару днів.
Ось так лопаточка перетворюється в інструмент для малювання.
Губку змочують. Якщо хочемо отримати яскраву веселку, то губку треба віджати дуже ретельно, а якщо хочемо отримати напівпрозору веселку, то губка повинна бути більш вологою.
Джерело: Шедеври рукоділля
Рекомендуємо підписатися!
Малюємо ніс.
Малюємо цуценяти
Малюємо вухо.
Малюємо губи.
Щоб намалювати губи, треба представляти, як вони влаштовані. Намалюємо спочатку простий малюнок, схожий на насіннячко.
Верхня губа складається з трьох частин - опукла середина і дві частини з боків.
Нижня губа теж поділяється на дві симетричні половинки.
По обом частинам верхньої губи посилимо тіні, намалюємо тіні під нижньою губою, в куточках рота і западинку над верхньою губою.
Джерело: Шедеври рукоділля
Рекомендуємо підписатися!
Малюємо кошеня.
Малюємо фотоапарат
Малюємо з малюками комах
Малюємо собаку.
Малюємо стрілочки
Малюємо тварин
Малюємо звіряток
Малюємо собачку
Малюємо мультяшних звіряток поетапно.
Малюємо тюльпани в техніці суха пастель.
Це робота середньої складності, потрібно докласти зусилля.
Нам знадобляться: пастель, білий пастельний олівець (для ескізу), аркуш паперу для пастелі, лак для волосся (або розчин цукру з водою в пропорції на 0, 5 літра води 3-4 столові ложки цукру і пульверизатор).
Першим ділом намічаємо пастельним олівцем ескіз майбутніх тюльпанів. Дуже ретельно промальовувати на цьому етапі необов'язково. Так само можна дозволити собі деякі вільності начебто варіації кількості кольорів або їх розташування.
Малюємо зверху вниз і справа наліво, щоб випадково не затерти пастель рукою.
По завершенню ескізу починаємо промальовувати бутони тюльпанів крейдою жовтих відтінків. Як основний колір я використовувала кадмій жовтий середній. Тіні і ті місця, де бутон зістиковується з стеблом опрацьовувала сепією. «Стики» пелюсток я затемняла неаполітанським оранжево-жовтим, світлі місця виділяла ганзой лимонної, а найсвітліші білої пастеллю.
Дуже акуратно розтушовуємо пастель на бутонах пальцем (або пензлем), надаємо квіткам обсяг і робимо їх більш живими. Робота копітка, неправильним рухом можна зіпсувати бутон.
Після цього, промальовуємо листя крейдою зелених відтінків і розтушовуємо їх так само, як на бутонах. Я використовувала зелений темний (близький до окису хрому) і чорну пастель для тіней, для світлих частин синьо-зелену, трав'яну зелену і смарагдову, де вимагалося, додавала оливкового і білого пастелі.
Після закінчення роботи з самим букетом, можна урізноманітнити фон. Я зробила це, змішавши неаполітанську жовту, темно-зелену і трав'яну зелену пастель, растушевывала її пензлем.
По завершенні малюнка покриваємо його лаком для закріплення пігменту.
Джерело: Шедеври рукоділля
Рекомендуємо підписатися!
















Немає коментарів:
Дописати коментар